Czasem tak bywa przy przejściu-zmianie zasilania. Jeśli masz przełączanie ręczne centralki od gazu i zależne od obrotów silnika,to rób to ręcznie. Pstryknij na gaz podczas kiedy auto jedzie, a nie stoi. Jak miga jest problem z płynnym przejściem na drugi rodzaj paliwa.
Na postoju jak chcesz go przerzucić na gaz ,to trzymaj nogę na gazie podczas przełączania na 2,5 tys. obrotów. Wtedy nie powinien zdechnąć. Po przejściu na lpg, też warto kilka sekund tak trzymać dalej. Wtedy możesz odpuścić pedał gazu.
Jeśli jest tak jak mówię,to teraz jak ci zdechnie silnik podczas przełączania na lpg,to pewno musisz sporo kręcić aby w tym momencie zapalił znowu..? Tak jest,bo reduktor od gazu zdążył się błyskawicznie zmrozić ... Gaz zawsze ma ujemną temperaturę w aucie.
Tak wogóle to dziwię się,że masz centralkę z migającą diodą we wtrysku jednopunktowym. Tak było w autach z gaźnikiem.
Powinnaś mieć taką,która nie ma położenia neutralnego "na środku". We wtrysku jednopunktowym,takiego czegoś jak wypalanie benzyny nie ma.
Powinno to być tak,że w lewo wduszony przycisk-to auto jeździ na benzynie. Jak wduszony do końca w prawo,to silnik chodzi na wolnych obrotach na benzynie, a jak się go przegazuje to przeskakuje na gaz. Wtedy trzeba to robić podczas jazdy lub z podniesionymi obrotami na postoju tak jak to opisałem wcześniej.