Auto gaśnie po przejechaniu dłuższej trasy mniej więcej po 100km. Zapala się check engine. Po ponownym odpaleniu i ruszeniu znowu gaśnie. Potrzebuje chwilę postoju żeby można było znowu jechać normalnie. Po dłuższym czasie check znika. Tutaj zdjęcia temperatur i błędów.
Zwróć uwagę na pierwszy błąd P0192 który mówi o zwarciu do masy przy sygnale ciśnienia paliwa. Komputer w tym momencie odbiera prawdopodobnie sygnał który występuje również przy przekroczeniu maksymalnego ciśnienia w układzie stąd też pewnie wyłącza silnik w ramach ochrony. W przypadku przerwy dostałbyś pewnie tylko informacje o błędzie i zapaliłby się chceck ale silnik nie zostałby wyłączony.
Najlepiej podmienić czujnik ciśnienia i sprawdzić czy błąd ponownie wystąpi to będzie wiadomo że trzeba szukać we wtyczce lub na kablach jakiegoś zwarcia które powoduje taka sytuację.
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Nowe Audi S3 - dane techniczne i wyposażenie Silnik nowego Audi S3 Nowo zbudowana jednostka napędowa 2.0 TFSI o mocy 221 kW (300 KM) i momencie obrotowym 380 Nm Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,8 sekundy , zużycie benzyny: 6,9 litra na 100 km (z przekładnią S tronic)Sportowy ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.