Auto klasyczne, "dla kobiety" i sportowe

12 Sty 2012, 17:16

Jak już jesteśmy przy Audi to może 80-dziesiątka? Kumpel twierdzi, że Audi są ociężałe (no chyba nie) i nie trzymają na zakrętach.

Volvo.. akurat my mamy taki odpał, żeby ścigać się tylko tymi modelami aut, które wypracowały sobie pewien wizerunek w rajdach. O Volvo nic nie słyszałem, 242 chyba jeździło gdzieś na wschodzie, ale to w nisko-rangowych imprezach.

O R32 to już dużo dobrego słyszałem :D No ale 20 tys. raczej nie wystarczy.

przynajmniej jakiemus porshe boxsterowi czy imprezie wrx sti skopiemy pupe , ale np evo IX MR 400 koni nam da rade

Tak się składa, że znam jednego gościa (gimnazjaliste), który sejem gonił Lancera po torze, niewiele mu brakło żeby z nim wygrać. Chcieć to móc, a jak się ma jakieś zdolności (o których lepiej jeszcze nie wspominać) i dobry samochód (może kiedyś) to w pudło RPP w klasie nie jest takim trudnym celem :)

No.. ale wróćmy do tematu. Oficjalny limit ceny to 20 tys. więc nowy przedział to już raczej 15-20, Octavia, Focus, Civic, Impreza, jakieś w miarę sensowne, nieskatowane BMW i Audi też mile widziane.
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

12 Sty 2012, 22:59

A może takie bydle [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] a reszte kasy przeznaczyć na dopieszczenie?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

12 Sty 2012, 23:33

Noo.. za 15 000 raczej nie wywale LPG i nie zmienię sprzęgła i automatu na ręczną? Ogólnie vozidlo niezłe, chociaż pewnie jest większe od Audi A6.
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

13 Sty 2012, 00:09

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
kobiecie na pewno spodoba się bardzo dobra zwrotność i to, że widać wszystkie krawędzie.
A w ostrzejszej jeździ sprawdzi się mocny silnik i zwinne zawieszenie.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Sty 2012, 06:23

Z Mercem też byłoby ciężko, bo RWD :/
Egzemplarz z LPG, więc odpada, ale za modelem się porozglądam, bo jest spoko.
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

13 Sty 2012, 10:14

Zawsze można poszukać egzemplarza bez lpg.Ja osobiście jeżdziłem Scorpio 2.9 i powiem szczerze bardzo fajne autko,miejsca w środku pod dostatkiem a kopyto to też ma dobre,tylko jest jeden minus,mianowicie większość egzemplarzy występuje w automacie więc trzeba by było przerabiać skrzynie ale wydatek spory nie jest.
Mi do głowy przychodzi jeszcze Toledo 2.3 V5,również bardzo dobre auto.
[link do oferty na Allegro wygasł]
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...

13 Sty 2012, 16:42

V5?? Takiego silnika to jeszcze nie widziałem :D
Toledo wygląda dobrze, porozglądam się za podobnymi egzemplarzami.
Chyba powoli można listę zamykać, bo nic więcej mi nie przychodzi do głowy.
A co ze wschodnimi producentami? Japonia, może Korea? Mają tam jakieś Huyndaje, Toyoty..

edit Ten egzemplarz Toledo ma za dużo zbędnej (wręcz niebezpiecznej) elektroniki, jak np. tempomat i kontrola trakcji. Po co to komu?
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

13 Sty 2012, 16:49

A może najpierw, ile masz kasy i czy ją posiadasz? bo Twój przedział cenowy jest minimum dziwny, obecnie jest to bujanie w chmurach.
Fakt można pisać o mitach.... :mrgreen:
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

13 Sty 2012, 17:20

Pare postów wyżej pisze że 15-20tys.zł.
LOTnick no to jest akurat norma w nowszych autach ale problematyczna elektronika w Toledo?Powiem szczerze pierwsze słysze.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

13 Sty 2012, 18:55

Z japonców to najlepiej Corolla, Civic ew. Lexus IS200 z pięknie brzmiącą R6 [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] Niestety Lex jest tak jak Mercedes RWD.
Libre
Aktywny
 
Posty: 336
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Seat Ibiza

13 Sty 2012, 20:30

Chodziło mi o to, że "nie rozumiem się" ze wszystkimi systemami wspomagania i kontroli, uwierzcie mi, że bezpieczniej się czuję, kiedy sam decyduję o tym jak pokonać zakręt i ewentualne błędy są wychwytywane przez prawa fizyki, a nie przez programy komputerowe. Zresztą chyba wszyscy słyszeli, że im więcej rzeczy auto posiada, tym większe jest prawdopodobieństwo, że coś się popsuje. Poza tym, w motorsporcie niewskazane jest nawet posiadanie ABS-u :)

IS200 zawsze mi się podobało, ale bawi mnie strasznie położenie rączki hamulca ręcznego, przecież to się nie da zaciągać podczas jazdy :D

I nie jest to bujanie w chmurach, jak widać każdy coś pożytecznego wnosi, szukanie kompromisu pomiędzy tymi 3 cechami nie jest "tworzeniem mitów".
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

13 Sty 2012, 23:40

Pisanie o kontroli trakcji czy ABSie rzeczami niebezpiecznymi jest gruuubą przesadą. :lol: I co jest takiego niebezpiecznego w tempomacie?

Zresztą chyba wszyscy słyszeli, że im więcej rzeczy auto posiada, tym większe jest prawdopodobieństwo, że coś się popsuje.

Rozumię, że maluch czy Fiat 125p sa samochodami prawie bezawaryjnymi? :roll:

Wracając do tematu warto poszukać właśnie jeszcze coś z koncernu Vaga z silnikami 1.8T 150 i 180KM lub 1.9TDI najlepiej 150 KM czyli Seata Leona TopSporta, Toledo, Golfa IV lub V z pierwszych lat produkcji, Borę, Passata B5FL, Audi A3 z okolic 2001 roku. Do wyboru do koloru ;) Niestety duża cześć tych samochodow na polskim rynku to niezłe szroty, ale wśród tego ogromu ofert na pewno znajdzie sią jakaś ładna sztuka. Warto również poszukać samochodu z forów klubowych.
Jeśli samochód ma również służyc do zabawy na torze to szukałbym własnie Leona lub Golfa. Silniki 1.9 TDI czy 1.8T mają bardzo duży potencjał podniesienia mocy i to naprawdę niewielkim kosztem tylko za pomoca programu (1.8T spokojnie do 190 koni podbije na seryjnych gratach a 1.9TDI 150 do 180).
Libre
Aktywny
 
Posty: 336
Miejscowość: Sosnowiec
Auto: Seat Ibiza