Spejson97 napisał(a):Zastanawiałem się nad s6 c6 ale koszty utrzymania wysokie. Informacje na temat trwałości tej jednostki raczej nie są dobre, a naprawa tego silnika jest bardzo kosztowna.
Diesel nw czy będzie dobrym rozwiązaniem z racji iż głównie jeżdżę po mieście, nie robię dużo kilometrów, a podobno diesle tego nie lubią, chodz sam zastanawiałem się nad a5 3.0tdi mapka i fajnie by latała, no ale to diesel.
Civic taper nie zrobi setki poniżej 6s a modyfikacje raczej będą ciężkie z racji braku turbo. Dlatego też pytam co byście polecili.
Podałem Ci te samochody ponieważ chciałem uwidocznić że bez okreßlenia czego potrzebujesz wybór może być max różny. Do tego podając czas 6s raczej nie napawa optymizmem że masz doświadczenie z szybkimi autami raczej skłaniam się że jesteś na etapie tabelek i internetu.
6s możesz spokojnie uzyskać z TR ep3 czyli 2,0 r4 n/a, z jakiegoś 2,0 TSI czyli r4 turbo z jakiego v8. Pb/on i V10 itd. a są to całkowicie różne napędy, różne auta, a co najważniejsze max, max różne odczucia.
Mówisz że EP3 nie zrobi 6s to i Ci opowiem jak wygląda w realu jazda ep3.
Ustawiłem go z autem 6s v8 (około 6s) i...ep3 wystartował równo i jechał do 90kmh tak samo i dlatego nie ma 6s bo po przepięciu biegu wypadał że swoich "liftów" i zanim się napędził RPM chwila mijała. To tyle z czasu według porównania.
Kolejny temat odczucie.
Kierownik żeby wydobyć czas fwd musiał szukać miejsca równego do startu i ręka po wystartowaniu mało że mu nie odpadła przy zmianie biegów a ja jadłem jabłko, wcisnąłem gaz i papa
Kolejny temat co dalej ? V8 jak juź przekroczyłem 120kmh tak do 230kmh wciskał w fotel przy konsumowaniu kanapki a ep3 już nawet w lusterkach nie widziałem.
W tych całych rozważaniach masz jeszcze r4 turbo Quatro co teź da swoje odczucia i ma inny charakter jazdy niż pozostałe.
Ogólnie przejedź się najpierw jakimiś rodzajami napędów a potem decyduj.
Jak szukasz v8 to z niemieckich aut odpuść BMW i audi zostaw MB najlepiej m113 w opcji bez ekologi airmaticów i innego badziewia. Fajna opcja v8 to Lexusy Gs430/460.
Napęd Q to nie masz sporego wyboru. Raczej tylko gr VW i tu teź musisz podzielić rodzaj napędu.
Fwd fajna opcja megane3 RS program i szpera daje już dobre zapitalanie.
No tylko właśnie to wszystko są skrajnie różne auta z różnym przeznaczeniem
a podstawą jest doświadczenie na własnej skórze
Aaa jeszcze zapomniałem że są duże diesle które oszukają Cię niutem max dużym z wolnych obrotów co daje fajny efekt gniecenia pleców ale potem w porównaniu do v8 pb jest średnio