Auto - max 100k brutto - na firmę - pomoc

09 Sty 2022, 11:24

Cześć,
szukam auta do około 100k brutto na firmę - leasing. Nie znam się na autach, jedynie to co poczytam, pooglądam i popytam u znajomych.

Byłem w Hundayu, bardzo przypadł mi do gustu Hunday Elantra. Jednak na najwyższym pakiecie ze skórą i innnymi bajerami wyszło 127k brutto. I usłyszałem opinię, że za taką kasę to mogę wziąć coś wiele lepszego bez bajerów.

Myślę, że nie zastanawiałbym się, jednak opinie na temat szybkości tego auta troche mnie od pomysłu odciągają (1.6 wolnosśacy) . Nie potrzebuję szybkiego auta, bo nie pędzę austradą 200km/h, jednak chciałbym z pełnym załadowaniem móc sobie spokojnie sunąć.

Czy naprawde auto będzie bardzo mało zrywne i wolne przy 5 osobach i powiedzmy bagażach?

_
Co polecacie za około 100k brutto (nie chciałbym jednak przekraczać)?
KIA? - https://www.kia.com/pl/modele/nowy-ceed/prezentacja/
Honda CIVIC? - https://www.honda.pl/cars/new/civic-5-d ... rview.html
Toyota CHR? - https://www.toyota.pl/new-cars/c-hr/

Na te auta także spoglądałem.

Do czego potrzebuje auta? Codzienna miasta po dużym mieście + weekendowe wycieczki. Tyle.

Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny ;)
ciunky
Nowicjusz

09 Sty 2022, 14:07

Czasami lepiej zapoznać się najpierw z ofertą leasingu dopiero później z samochodem :) Często to właśnie warunki decydują o wyborze auta :ok:
Przeglądy aut przed zakupem, cała Polska - Oficjalny partner forumsamochodowe.pl
motozakup
Autoexpert
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 51
Miejscowość: Cała Polska
Auto: Nie mam

09 Sty 2022, 15:53

motozakup napisał(a):Czasami lepiej zapoznać się najpierw z ofertą leasingu dopiero później z samochodem
to raz, a dwa - z dostępnością i ew możliwością skonfigurowania takowego pod siebie, bo obecnie z tym też różnie bywa :wink:

Ode mnie Citroen C4
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG