Weźcie dajcie mu bana, bo takiego ananasa to tutaj dawno nie widziałem...
No jest twardsze niż seria, nie mega twarde. Żeby pojechać 165 km/h prawdziwe, a nie licznikowe 55 koni nie starczy... no chyba, że mówisz o motocyklu.
Dlaczego w WRC jeżdżą małe gówienka? A jak myślisz? Może dlatego, że mówisz o klasie FWD? :O A dlaczego najwięcej nagród w historii DTM zdobyło BMW E30?
W ogóle nie masz pojęcia co to jest nawet komfort i chyba nigdy nie siedziałeś w niczym innym niż seicento i jego protoplasta maluch, tzw. "polski fiat" - chluba narodu
![Śmiech :lol:]()
. Jednocześnie oczekujesz poważnego forum jak sam odstawiasz dziecinadę top model.
![Śmiech :lol:]()
Tak tak wkładasz 2 - 3 tysiące w srajczento i robi się Porsche w dodatku bardziej komfortowe.
![Śmiech :lol:]()
Chłopie 2 - 3 tysiące to kosztowała mnie przekładnia do mojego auta, a to i tak nic na tle wyższej półki.
Podsumowując jeżeli jesteś jednym z tych, którzy po dziś dzień jeżdżą maluchem to nie pytaj na forum gdzie siedzą poważni ludzie tylko sobie bądź dalej tym malucharzem i kiśnij dalej na prawym pasie autostrady w swojej puszeczce zakrywając uszy kolanami, bo najwyraźniej nic przyjemniejszego nie ma w motoryzacji dla Ciebie i wiesz to lepiej.
![Śmiech :lol:]()
Nie wiem, czy się orientujesz, ale jest coś takiego jak podział samochodów na klasy. A, B, C, D, E, F, itd. z zasady im dalsza literka tym auto większe i komfort podróżowania wyższy. Seicento jest w klasie A. I to na samym dole bym powiedział, zaraz za maluchem, bo już matiz lepiej wypada.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,