O widzę, że więcej osób się zaangażowało i dlatego też dziękuje Wam za kolejne rady. Każda pomoc się liczy.
Exodiss napisał(a):Accord VIII za 20k?
Za tyle to dobrą VII może być problem znaleźć
Okej, więc Accord odpada, bo po nastawieniu się na VIII trudno mi teraz przekonać się na VII, ale nigdy nic nie wiadomo.
roksinski napisał(a):Sporo jeździłem Renault Fluence. [...] Może nie jest urodziwe [...]
Tak, masz rację. Ogólnie nie jestem wybredny, ale ilekroć patrzę na niego nie mogę się przemóc. Do C5 też nie. Jakoś nie pasują mi francuzy z tamtego okresu. Takie nijakie dla mnie. Teraz jest znacznie lepiej, ale te nowe to nie ten budżet.
Podsumowując:
-
Volvo S60 lub S80 benzyna 2.4 lub 2.0T
-
Audi A4 B6 benzyna 1.8 T, 2.0 FSI 150KM lub 2.4
A co z
Audi A6 C5 i wspomnianym
Mercedesem W211?
Czy byłyby w zasięgu?
Trochę pooglądałem ogłoszenia i widać też:
-Mercedes W203( a nawet W204),
-Audi A8 D2
-Mazda 6 II
-Mercedes CLK W209
-Saab 9-5
-Audi A3 8P
-Jaguar XJ
-Astra H
-Vectra C
-Honda Civic VIII
-BMW E46/E90
tylko nie wiem jak one się mają do autostrad. Co o nich myślicie?
I teraz pytanie czy jakbym lekko zwiększył budżet do 30 tys. zł razem z typowymi wymianami/naprawami po zakupie to czy coś by to zmieniło czy już nie warto wydawać więcej pieniędzy na tym poziomie?
Wybaczcie tyle tych pytań, ale chcę jak najdokładniej (i w miarę szybko) wyczerpać ten termat, żeby powoli rozpocząć "łowy" .