REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
mike napisał(a):mniejszych dzielny jest też np Subaru Forester, ale tutaj ekonomia jeszcze gorzej, nie wspominając o rudej.
pozostaje jednak dyskusyjna ekonomia subarakówszybki napisał(a):Trzeba szukać legacy w kombi 2,0 pb. Auta są dosyć tanie w zakupie, b.trwałe a podniesienie ich robi się zestawami dedykowanymi do tego akcji. Do ogarnięcia za dosyć atrakcyjny prajs i w zwykłym warsztacie.
temat rzeka, bo auta można podzielić na różne sposoby, np te, które jeszcze nie zdrożały, bo offroadowcy o nich zapomnieli, na te przed i po remoncie etc. Musisz zacząć coś oglądać, na początek proponuję parę podaną przeze mnie wyżej, czyli Terracan - Sorento, najlepiej po kilka egzemplarzy dla porównania. Jeśli mają zdrowe ramy i podłogi (w tym budżecie może być różnie), to jest już dobry początek.Dominik000 napisał(a):A w jakim budżecie warto zacząć szukać takiego auta w miarę dobrym stanie?
o ile tym śmiesznym Peugeotem może jakoś byś przeleciał przez błoto (z rozpędu i na zimówce, bo to lekkie auto), tak po kamieniach/korzeniach największą robotę robi para wykrzyż + napęd.Dominik000 napisał(a):Mając na myśli wypady w dzicz nie chodzi mi o totalny Offroad w błocie, bardziej coś w stylu dróg jak na załączonym zdjęciu, tylko z mniejszą ilością tych korzeni i kamieniami