Auto na duże przebiegi

13 Lut 2019, 14:26

Witam
Co moglibyście polecić jako samochód spelniajacy ponizsze kryteria:
-D klasa (sedan lub kombi)
-moc minimalna 150 KM
-trwaly dostosowany do czestej jazdy
- koszt do 70 000
Generalnie w miarę dużo jeżdżę (40 tyś km rocznie) wiec nie chce czegos delikatnego ze szybko mi silnik sie zajedzie. Jesli chodzi tez o jakies preferencje to nie chcialbym czegos co ma slaby moment obrotowy tak jak te niektóre eksperymenty ze zmienna faza rozrzadu. Też nie za bardzo podchodzą mi toyoty wiec wolalbym cos innego.
Kordyt
Początkujący
 
Posty: 196
Zdjęcia: 12
Auto: Brak

13 Lut 2019, 15:13

Mazda 6 (obowiązkowo zabezpieczyć lakier po kupnie, najlepiej folia bezbarwna przynajmniej na przód), Ford Mondeo, Peugeot 508,Skoda Superb. Wszystkie z dieslami
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

13 Lut 2019, 16:18

A może v60?
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

13 Lut 2019, 19:24

Kordyt napisał(a): Jesli chodzi tez o jakies preferencje to nie chcialbym czegos co ma slaby moment obrotowy tak jak te niektóre eksperymenty ze zmienna faza rozrzadu.


Tylko, że zmienne fazy rozrządu to nie eksperymenty tylko powszechnie stosowane rozwiązania i to właśnie w celu poprawienia nm w niskich zakresach obrotów.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

13 Lut 2019, 22:52

Może w niektórych autach tak jest. Ja tylko moge sie wypowiedziec o filozofii jaką ma np toyota. 1.8 benzyna 150 KM a moc osiagana dopiero przy 5000 obr. czh nawet więcej. Ja ni3 chce auta ktore trzeba wysoko kręcić żeby dopiero cos z niego wydusić.
Tez myslalem o peugeocie 508 skodzie superb i fordzie mondeo.
Diesel bylby dobry zwlaszcza ze wiecej jezdze w trasach niz po mieście.
Pytanie tylko czy dieseli nie wycofują? Nie chcialbym sie tez wdupic w bagno finansowe ze nagle ropa jakos niebotycznie zdrożeje.l czy zakaza jezdzic tymi autami. Inne pytanie takie z aspektu ekonomicznego czy diesel jest ekonomiczniejszy od benzyny ? Wliczajac w to naprawy. LpG juz xa bardzo nie rozważam bo na obecne silniki nie za bardzo sa rozwiazania
Kordyt
Początkujący
 
Posty: 196
Zdjęcia: 12
Auto: Brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota silniki 1UZ-FE i 3UZ-FE
    Układ V8 z dwoma wałkami rozrządu. Pojemność: 4 i 4,3 litra. Zalety: dobra baza do tuningu, niewielka masa. Wyprodukowane przez Toyotę silniki V8 1UZ-FE i 3UZ-FE zdobyły szacunek i popularność wśród entuzjastów ...