Wygląda spoko, cena też ok. Do tego najbogatsza wersja wyposażenia
A kilka uwag jeśli będziesz ją oglądał
1. Laguny mk3 występowały jako ph1, ph2 i ph3. Tutaj masz ph1, która ma kilka elektronicznych ograniczeń, które w nowszych wersjach nie występują np. nie masz kierunków autostradowych.
2. System multimedialny to carminat dvd i nie jest aktualizowany od około 10 lat
3. Samochód ma limiter mocy/momentu na dwóch pierwszych biegach także jeśli zauważysz, że "jedzie" dopiero od trójki to jest to zupełnie normalne. Generalnie można go zdjąć programowo a sam chiptuning jest w tym przypadku polecany, bezpiecznie robi się z tego 185-180ps a co najważniejsze zauważalnie spada zużycie paliwa - fabrycznie ph2 ma lepiej zoptymalizowane mapy i chipem schodzisz ph1 do poziomu spalania ph2 czyli jakieś 0,7 mniej
4. Często padają poduszki silnika i skrzyni także jeśli będzie telepać budą to prawdopodobnie to będzie przyczyną. Dwie najdroże to poduszka olejowa, którą masz na wierzchu obok zbiornika płynu chłodniczego i poduszka skrzyni automatycznej - OE kosztuje około 600 zlotych. Na marginesie oryginalne części do laguny są w takich cenach, że nawet nie ma sensu szukać zamienników.
5. Pęknięty boczek siedziska kierowcy to normalka w lagunie i nie świadczy o ingerencji w stan licznika, pękł już pewnie ze 100 tys temu
![Mr. Green :mrgreen:]()
Styraną kierownicą i gałką zmiany biegów też się nie przejmuj, w tej wersji kolorystycznej są wyjątkowo nietrwałe, powiedziałbym nawet że i tak dobrze wyglądają jak na ten przebieg