Conny napisał(a):Zrobiłem mu też obciążenie (ogrz. tylnej szyby, klima i długie): 12.6V
Jeżeli to jest napięcie mierzone na aku przy uruchomionym silniku, to jest dużo za małe. Napięcie po włączeniu odbiorników nie powinno spaść poniżej 13,5V przy altku, który już pracuje jakiś czas. Po włączeniu świateł mijania, napięcie nie może spaść poniżej 13,9V. Przy wyłączonych wszystkich odbiornikach nie może spaść poniżej 14,2V.
Conny napisał(a):Przy rozruchu mocno skacze, ale po kilku sekundach wchodzi na 13.5-13.6V (nie spada poniżej 10)
Jeżeli to jest napięcie przy pracującym silniku to dużo za małe.
Conny napisał(a):Na postoju multimetr pokazuje 70-80mA.
Zależy jakie to auto. Ale przyjeło się, że max prąd poboru przy wyłączonym silniku i wszystkich odbiornikach ( nie zapominać o zamknięciu drzwi - światełka wewnątrz ) nie może być wyższe niż 50mA. W nowszych samochodach może to być więcej około 80mA, ponieważ po pół minucie lub minucie od wyłączenia stacyjki usypia się dopiero BSI i prąd spada do mniejszego. Zazwyczaj jest to około 25mA przy włączonym alarmie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...