REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
W jakiej pozycji ono jest? Włączone światła?kermirz napisał(a):oraz nie moge przekrecic pokretla ze swiatlami (jakby sie zacielo)
Jeżeli sprawdziłeś że jest rozładowany, a zapewne to głębokie rozładowanie to może już się nie udać przywrócić mu życia takiego jak przed rozładowaniem ale spróbować można.kermirz napisał(a):akumulator do wymiany, czy mozna go jeszcze podladowac?
Mogło się zrobić jakieś zwarcie w przełączniku przez to rozładował się akumulator i styki się nadtopiły stąd problem z przekręceniem.kermirz napisał(a):nie, swiatla byly wylaczone, jak wysiadam to pika gdy sa wlaczone, po drugie jak wsiadlem do auta to byly wylaczone i nie moge ich przekrecic by sie wlaczyly
Z tego powyższego opisu wygląda że tak. Akumulator najprawdopodobniej jest głęboko rozładowany i dlatego tak się dzieje.kermirz napisał(a):W takim razie to akumulator?
No akumulator nie trzyma napięcia i jest tak niskie że nawet kontrolki się nie zapalą. Tak myślę biorąc pod uwagę to wszystko co napisałeś.kermirz napisał(a):Ps jak odlaczylem kable to znowu nawet kontrolki sie nie pojawialy, nic. Zero znowu jak na samym poczatku
Jak jest to zwykły prostownik z regulacją to pamiętaj żeby prąd ładowania akumulatora nie przekraczał 1/10 jego pojemności. Wtedy jest to bezpieczne i nie powoduje nadmiernego gazowania i przegrzewania akumulatora. Czyli np. akumulator 55Ah ładujemy prądem 5,5 amp. W przypadku głębokiego rozładowania tak jak w twoim przypadku warto zmniejszyć ten prąd, akumulator będzie się dłużej ładował ale jest to bezpieczniejsze i jest większa szansa na jego uratowanie.kermirz napisał(a):Wlasnie pozyczylem prostownik by go podladowac i byc oewnym czy to akumulator. Wtedy bede myslal nad kupnem nowego akumulatora.
Napisz jakie parametry ma ten obecny akumulator?kermirz napisał(a):Mozna gdzies sprawdzic jakis akumulator do danego modwlu auta trzeba? Czy sciagnac dane ze starego?
To jest ważne. Poszukaj takiego co będzie miał pojemność 60-63Ah i prąd rozruchowy nie mniejszy niż 500A.kermirz napisał(a):12v 63ah 510A
Tak, myślę że to był główny problem rozładowania akumulatora. Pewnie wyłączyłeś przełącznikiem światła a one dalej świeciły i nie zwróciłeś na to uwagi.kermirz napisał(a):Ps myslicie ze to byl powod rozladowania akumulatora?
Wydaje mi się że nie i wystarczy tylko odkręcić osłonę tam chyba nawet jest jeden wkręt który ją trzyma od dołukermirz napisał(a):Czy przy tym trzeba sciagac kierownice
To daj znać jak już zmienisz czy problem znikniekermirz napisał(a):Juz zamowilem, mialem wersje japonska