Auto oszczędne i bezawaryjne

01 Wrz 2010, 20:07

witam. szukam autka które będzie mało palić (do 6,5 litrów ropy - szukam diesela) oraz które nie będzie się psuć. Nie zależy mi żeby auto było duże (może być hatchback) ale żeby miało wspomaganie, poduszki i klime. No i zależy mi żeby wkład finansowy w autko był jak najmniejszy.
Jestem nowym kierowcą (właściwie to prawko będę dopiero zdawał za niedługo), ale nie mogę przestać myśleć o wyborze autka :) cena max do 8 tysiączków. pozdro.
lame lame lame kid.
asior
Nowicjusz

Miejscowość: się biorą dzieci?
2

01 Wrz 2010, 20:26

Bravo/Brava JTD nic lepszego co spełnia twoje kryteria chyba nie znajdziesz.
Ostatnio edytowany przez AreBie, 01 Wrz 2010, 20:33, edytowano w sumie 1 raz
AreBie
Aktywny

Miejscowość: NML
1

01 Wrz 2010, 20:28

Z tymi wymaganiami musisz co najmniej podwoić a najlepiej potroić budżet...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013
0

01 Wrz 2010, 20:50

nie szukam auta nowego tylko np z 97 roku albo coś.
lame lame lame kid.
asior
Nowicjusz

0

01 Wrz 2010, 21:02

I myślisz, że 13 letni diesel, z przebiegiem pod pół bańki będzie bezawaryjny?
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

0

01 Wrz 2010, 21:50

Pół mln km to przesada, ale z przebiegiem 200-250 tys spokojnie jeszcze da rady pojeździć.
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8
0

01 Wrz 2010, 22:17

200-250 to mają 5 latki nie 13...
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

0

01 Wrz 2010, 22:45

Też mi do głowy przychodzi tylko Bravo/Brava JTD.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI