Auto pod mody

01 Sty 2013, 21:30

Zastanawiam się nad jakimś autem pod mody. Głównie zależy mi żeby aby auto z wygladu nie wyróżniało się. Chciałbym aby było spokojnie mogło służyć do długich tras, dlatego musi być przynajmnej jak E46. Jednak do jakieś zajdy po zaktętach też. Dlatego nie mega komfortowe, ale też nie całkowicie sportowe. Coś po środku. Sedan lub Liftback. Po zakończeniu projektu mam zamiar używać je jako auto na co dzień. Zależy mi aby na początku osiągnąć ok 300, ale z potencjałem na więcej.

Możecie polecić jakąś bude i do niej jaki silnik wrzucić?

Na początek mam 15tyś. Najlepiej na bude z silnikiem, jakaś buda nawet z najsłabszym silnikiem. Silnik mi nie robi, bo pewnie i tak będzie swap na coś innego.
Resztę będę kompletował z czasem, jednak ze wszystkim chciałbym się zmieścić w ok 30tys. Myslicie, że coś takiego jest możliwe w takich pieniądzach?
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

01 Sty 2013, 22:46

Jest tego trochę nie wiem o co chodzi z tym 300 to ma być koni czy max km/h ale ja bym miał 3 propozycje honda civic 5g kupić coś z podstawowym silnikiem i zdrową zadbaną budą i zrobić swap silnika z np. preludy h22a4 lub jakieś civica k20 to jest już prawdziwy pocisk jak mało można zamontować choćby soft turbo miałem okazję czymś takim jechać jak wysiadłem czułem dużo więcej adrenaliny jak z mojej cbr600f ,kasy by było akurat może ciut by zostało .Druga propozycja opel tigra a czy corsa b swap c20let i ewentualnie dłubanka w silniku to akurat jest u mnie modne spotkać taką tigre 250 km to naprawdę fruwa i można sobie wstydu narobić na światłach drogim szybkim autem nie znam nić co dorównuje w osiągach do 200 km/h. Ostatnia opcja to bmw e30 i swap jakiegoś v8 adrenalina gwarantowana z koli e36 jest mniej rozwojowe z v8 jest problem .Z sensownych propozycji w tej kwocie tylko to mi wydaje się sensowne bo z nowszych topowych modeli ciężko będzie coś zrobić żeby dawało tyle adrenaliny nie wiem jak tam jest z bmw ale corsa tigra czy civic z mocą powyżej 200 km daje więcej adrenaliny jak większe auto z mocą 350 km i z takim autem jest problem z trakcją trzeba nauczyć się takim czymś jeździć przydałoby się napęd na 4
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

02 Sty 2013, 08:44

BMW E36 choćby z najsłabszym 1.6.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Sty 2013, 14:07

do 30 tyś można poszukać czegoś seryjnego też jakieś audi a8 s8 ,subaru impreza,volvo s 80 2.8 biturbo lub jakieś seryjne e 36 m3
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

02 Sty 2013, 18:58

E36 w lekkiej budzie np. Compact i do tego motor R6 powiedzmy M52B28 lub S50B30 + oczywiście odpowiedni zawias i hamulce.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

03 Sty 2013, 14:07

biesz motoryne :ok: :yes: :lol:
Robus
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 158
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Matiz
Silnik: 0.8i
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dobór oleju do samochodu - zanim napiszesz, przeczytaj
    Ostatnimi czasy nasi forumowicze mają problem z doborem oleju do silników w swoich samochodach, zatem słów kilka na ten temat - do silnika samochodu należy lać olej taki, jaki zaleca producent samochodu. Dotyczy ...
    Jeden model samochodu i dwie wersje zawieszenia
    Pewne, na pierwszy rzut oka identyczne modele samochodów prezentują różnice w konstrukcji zawieszenia, co wpływa nie tylko na ich osiągi drogowe, lecz także na koszty obsługi technicznej. Firma SKF skupia uwagę ...

03 Sty 2013, 15:35

Atlasik20 napisał(a):biesz motoryne :ok: :yes: :lol:


Masz na myśli motorynkę? Jeśli tak to stoi w garażu. Jednak jakieś 2 lata temu już się na nią nie mieściłem to teraz tym bardziej. Odpada.

Jogi4x4 napisał(a):E36 w lekkiej budzie np. Compact i do tego motor R6 powiedzmy M52B28 lub S50B30 + oczywiście odpowiedni zawias i hamulce.


Compact odpada, całkowicie mi się te nadwozie nie podoba. E30 oraz E36 odpada, bo nie bardzo mi się podoba. Co innego E46.

ak83 napisał(a):do 30 tyś można poszukać czegoś seryjnego też jakieś audi a8 s8 ,subaru impreza,volvo s 80 2.8 biturbo lub jakieś seryjne e 36 m3


Coś seryjnego z taka mocą? Hmm... nie, odpada. W takich wypadku większość się skapnie, że to coś mocnego. Chcę zaskakiwać. Ma wyglądać jak autko które ma ok 90-150koni. A tak w rzeczywistości ma mieć więcej. Ma zaskakiwać osiągami nie wyglądem. A przy okazji ma mi się podobać.

Barol napisał(a):BMW E36 choćby z najsłabszym 1.6.


E36 zamieniłbym na E46 Sedan . Bardziej mi odpowiada. Wiem, że buda jest cięższa, jednak coś ma w sobie. Myślę, że do 15tyś dorwałbym jakaś zadbaną budę z odpowiednim wyposażeniem a silnik byle jaki lub bez. Jednak jak wygląda reszta kosztów? Kompletny silnik to ok 13tyś. Dalej to wymiana hamulców, zawieszenia.
A nawet bardziej pasuje mi E39, wyższy komfort, większy. Tylko już tak mi się nie podoba.

ak83 napisał(a): honda civic 5g
ak83 napisał(a): opel tigra
ak83 napisał(a): bmw e30


Civic i Tigra są za małe, a Tigry w sedanie lub liftbacku nie widziałem. Ale skoro proponujesz to pewnie jest. Możesz pokazać jakąś fotkę? Kolejna sprawa. Takie auta do tras się nie nadają, sa za małe, brak w nich komfortu. Do E30 komentarz jest trochę wyżej.
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001

03 Sty 2013, 18:40

civic 5 akurat był w sedanie a 6g nawet był liftback co prawda corsa czy tigra nie ale nie oszukujmy się takie auta z głową zrobione z mocą 250-300km to są pociski żadnym e46 czy e39 tego nie objedziesz nawet topową m-ką będziesz miał trochę lepsze prowadzenie i komfort .Bo niema się co oszukiwać e46 i e39 m-ki za tyle średnio jeżdżącej nie da się nawet kupić,chyba że coś z irlandi czy angli.
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

03 Sty 2013, 20:14

W tym budżecie to brałbym e36 m3 wcale tak agresywnie nie wygląda :D
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
M PoweR... BMW!!!
M5
Początkujący
 
Posty: 158
Miejscowość: Police

03 Sty 2013, 20:38

Może trochę z innej beczki ale jeżeli by ci podeszło to czemu nie.
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Troszkę nie pasuje do poprzednich przykładów ale za to jest bardziej niepozorne, a zarazem dobrze się prowadzi już w fabrycznym setupie. :)
Zostaje ci kasa na swap'a na silnik od mondeo st220 + jakieś ulepszenie. :wink:
"Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty - dla szybkich kierowców"-Colin McRae
cramp12
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 406
Zdjęcia: 2
Auto: ford mondeo 2.0 tdci 130km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003