Auto reprezentacyjne ale ekonomiczne za około 150 000 netto

25 Paź 2022, 14:18

Większość dzisiejszych DSG muli przy zmianie biegu, chodzi o zwłokę po wciśnięciu pedału gazu. Czasami jest to bardzo widoczne, ale przy codziennej jeździe to już czepianie się na siłę.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

25 Paź 2022, 15:06

galakty napisał(a):Większość dzisiejszych DSG muli przy zmianie biegu, chodzi o zwłokę po wciśnięciu pedału gazu. Czasami jest to bardzo widoczne, ale przy codziennej jeździe to już czepianie się na siłę

Nie chodzi mulenie tylko o wbijanie biegów.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11054
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

25 Paź 2022, 17:37

czy wy kiedyś jeździliśmy dobrym dsg?
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16728
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

25 Paź 2022, 17:47

Kao napisał(a):wy kiedyś jeździliśmy dobrym dsg?

Tu nie ważne kto czym jeździł tylko zapodałem temat przejechania się dwoma autami na próbę bo każdy ma inne odczucia.
A teraz będzie temat zastępczy.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11054
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe