REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Luka123 napisał(a):1. PEUGEOT 308 II SW - 1.2 puretech 130km, tylko czy 3 cylindrowy wytwór nie wyłoży się po 100 tys.km?
Luka123 napisał(a):2. RENAULT MEGANE III - 1.2 tce 130km lub 1.6 16v 110km. Z tego co wyczytałem 1,6 to stara poczciwa jednostka, tylko jak ze spalaniem wygląda sytuacja? Czy polecacie 1.2 tce, czy ta jednostka jest godna zaufania?
Luka123 napisał(a):3. PEUGEOT 3008 I - 1.2 puretech 130km czy może jednak można zaryzykować z 1.6 thp 156km?
Luka123 napisał(a):NISSAN QASHQAI I - 1.6 117km
Luka123 napisał(a):5. RENAULT LAGUNA III GRANDTOUR - 2.0 16v 140km. Jak wygląda eksploatacja tego silnika w warunkach miejskich? Spalanie mocno dryluje kieszeń? A może lepszym rozwiązaniem będzie inny silnik beznyznowy?
Luka123 napisał(a):6. HYUNDAI I40 I KOMBI - 1.6 gdi 135km. Ten model wpadł mi w oko ostatnimi czasy. Czy ten silnik jest godny zaufania?
Luka123 napisał(a):1. PEUGEOT 308 II SW - 1.2 puretech 130km, tylko czy 3 cylindrowy wytwór nie wyłoży się po 100 tys.km?
Luka123 napisał(a):Czy ten silnik nie generuje zbyt wielu problemów?
Czy zagazowanie tej jednostki wchodzi w grę?