Auto Sportowe do 18 tysięcy

01 Gru 2012, 23:18

Witam poszukuję auta sportowego do 18 tysięcy. Cabrio raczej odpada wolał bym Coupe.
Jestem młodym kierowcą szczególną uwagę zwracam na to aby samochód miał stosunkowo małe spalanie w porównaniu do aut sportowych o dużych silnikach no i oczywiście aby był możliwie bezawaryjny. Proszę was o radę za jakim autem mógłbym się ewentualnie rozglądać dodam że interesuje się audi TT z początku produkcji a także mercedesem SLK i bmw Z3 ale akurat te dwa ostatnie auta ciężko spotkać w Coupe. Proszę was o pomoc w wyborze auta a także co myślicie o autach które wymieniłem. Pozdrawiam :)
dziama931
Obserwowany

Prawo jazdy: 15 08 2011
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Mercedes E190
Silnik: 2.0 122km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1985

02 Gru 2012, 12:44

Przede wszystkim to myślimy, że żadne z nich nie jest sportowe. Jedynie Z3 M/// można by za takie uznać, ale w tym przedziale cenowym nie ma szans. Poza tym skoro patrzysz tak na spalanie to zapomnij o aucie sportowym.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

02 Gru 2012, 13:20

Przede wszystkim to myślimy, że żadne z nich nie jest sportowe. Jedynie Z3 M/// można by za takie uznać, ale w tym przedziale cenowym nie ma szans. Poza tym skoro patrzysz tak na spalanie to zapomnij o aucie sportowym.

Zgadzam się z kolegą. Skoro chcesz auto sportowe to zapomnij a małym spalaniu :P
Hmm no i ciężko powiedzieć kurcze jakie auto sportowe masz na myśli :)
Czy w dobrym stanie, z dobrymi parametrami kupimy auto SPORTOWE do 18 tyś?
Hmmm...
Stworek
Początkujący

Miejscowość: Mława
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Opel Astra
Silnik: 1.4 8v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2000

02 Gru 2012, 14:19