REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
skąd taka teoria? Mało to betrójek w gnoju jeździ po budowach czy z badylami na bazar? Poza tym kiedyś ludzie kupowali diesla nie dlatego, że była moda, tylko dlatego, że dużo jeździliMichoS napisał(a):Barol napisał(a):
Diesla sobie daruj bo większość będzie już na wykończeniu.
W tym przypadku akurat jest zupełnie na odwrót.
mike napisał(a):Mało to betrójek w gnoju jeździ po budowach czy z badylami na bazar? Poza tym kiedyś ludzie kupowali diesla nie dlatego, że była moda, tylko dlatego, że dużo jeździli
Barol napisał(a):kumpel ostatnio sprzedał Golfa IV za 2k z padniętym silnikiem
Barol napisał(a):A czy Ty widzisz nad czym zastanawia się autor? Zwykłe diesle czy SDI jeszcze spoko ale TDI za 3k? Padnie turbina czy dwumas i wybulisz połowę wartości auta na naprawę..
Zaslawny napisał(a):Myślałem o Audi 80 1.9 tdi 90km i o passacie b4 i b3
Invi napisał(a):W B4 były dwa 1.9/90 i przy jednym na 100% były dwumasowe koła, drugi to ten sam co w 80 B4
MichoS napisał(a):Każdy mechanik poradzi sobie z tym silnikiem
MichoS napisał(a):Caddy 1.9 D, które ma przejechane ponad milion km
Ale poplątałeś... Przecież to są te same samochody... Nikt tu nie mówi o A4 B5, wiadomo że tam występuje dwumas. Ale gdzie dwumas w starej, poczciwej 80tce.