Auto wizualnie sportowe z niesportowym silnikiem do 10k

19 Sie 2014, 00:11

Jak w temacie. Jestem 22-letnią studentką (ale zgarniam granty, więc straszniej biedy nie ma :) ) i obecnie jeżdżę twingo (1999 r).
Autko jest wiekowe i przymierzam się do wymiany na nowsze. Poza tym, jeżdżę co drugi tydzień w trasę i nie jest to zbyt bezpieczny samochód w trasie, zwłaszcza przy wyprzedzaniu.

A więc to moje warunki:

-Totalny max cenowy to 10 tys. zł
-Auto o lepszym silniku niż w twingo, ale bez przesady, żebym nie zbankrutowała, na co dzień jeżdżąc po Wawie (max. średnie spalanie to 8,5l/100km)
-Wyposażenie konieczne to tylko to, co związane z bezpieczeństwem, bez bajerów przeżyję
-Auto musi być młodsze niż moje (chociaż trochę)
-I najważniejsze: wygląd auta. Bardzo podobają mi się sportowe sylwetki, ale sportowy silnik to coś, na co mnie nie będzie stać.

Wizualnie moim ideałem jest Mazda RX-8, która oczywiście jest totalnie poza moimi możliwościami finansowymi i w kupnie i w eksploatacji.

Ale bardzo bym chciała coś podobnego z wyglądu.

Nie znam się na żadnym innym aucie, poza swoim.

Podoba mi się Hyundai Coupe III (spalanie wersji z najmniejszym silnikiem jestem w stanie znieść) i widziałam kilka takich do 10 tys., ale są to najniższe ceny tego modelu i obawiam się, że to jakieś wybrakowane egzemplarze.
przykładowe linki tych tanich:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]

Co doradzicie? Co z nimi nie tak, że są tańsze?

Z góry odpadają alfy romeo, golfy, polo, lupo, civic (alfy z rodzinnego doświadczenia są marne, a pozostałe mi się nie podobają)
Mery
Nowicjusz

Prawo jazdy: 20 05 2010
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Renault Twingo I
Silnik: 1.1 58 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

19 Sie 2014, 09:51