Auto z ładnym brzmieniem do 30 tyś.

13 Mar 2017, 10:30

A może coś z klasyki z trochę nowocześniejszym sercem? :mrgreen:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Pięknie mruczy, jedzie bardzo dobrze a przy okazji jest dobra lokatą kapitału ;)
Gdybym miał tylko trochę wolnej gotówki... :mrgreen:

Sam mam świra na punkcie fajnego mruczenia z wydechu. Jak ma byc dobrze to na wstępie odpuść wszelkiego rodzaju 4 cylindrowe kosiarki. Ładny dźwięk zaczyna się od 6 cylindrów w górę... OD 8 jest już prawdziwa zabawa... :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Mar 2017, 12:38

W tym temacie nastąpiło pokręcenie z poplątaniem... bo tak naprawdę jedni mówią o tuningu drudzy o dźwięku a prawda jest tak że autor jeżeli szuka auta do tuningu mechanicznego to musi być już coś z turbo bo na samodzielne dłubanie/uturbianie budzet jest mały już nie wspominając o wiedzy...
Może być też tuning w kierunku dźwięku wtedy r6/5/V8 i kwestia dorobienia wydechu...

login87 napisał(a):Akutat silnik z lexusa 2JZ nadaje się do tego jak mało który....
"Benzyniaki Lexusa z serii JZ i UZ cieszą się ogromnym uznaniem nie tylko fanów marki, lecz także mechaników. Określane mianem pancernych motorów (nie ma w tym żadnej przesady!) oferują ponadprzeciętnie wysoką trwałość elementów mechanicznych. Do tego ich rezerwy są tak duże, że np. na seryjnym silniku 3.0 2JZ-GE bez większego problemu można „wykręcić” 500 KM (np. w IS 300 nominalnie ma 214 KM). Oczywiście, tak duży przyrost mocy jest możliwy dzięki zastosowaniu turbosprężarki –na aukcjach internetowych są specjalne pakiety do JZ (koszt ok. 7000 zł). Natomiast silniki serii 3UZ-FE to widlaste V8. Również cechuje je ponadprzeciętna trwałość. Ich wspólne cechy to także trwały osprzęt oraz stabilnie pracująca elektronika."


To nie jest tak jak piszesz... użyłeś poprawnie oznaczeń silnika :D
Chociaż zamysł jest ok. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11048
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Mar 2017, 12:44

Albo brzmienie albo tuning, bo o ile kupi np. 2.0T to pomodzi, to jak kupi N/A R6 to jedynie stożek sobie wstawi.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

13 Mar 2017, 12:49

W ST będzie i dźwięk i tuning :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

13 Mar 2017, 12:57

O ile znajdzie, mało ich jak Lagun z 2.0T. A pewnie połowa jeszcze sprowadzona po dzwonie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

13 Mar 2017, 23:06

hmm kurde już tak zamotaliście że nie wiem nawet co odpisywać, Co do kosztów to te 30 tyś jest tylko na zakup auta , tuning i inne pierdoły nie wliczam do tego. Główne skupiałbym się na ładnym dźwięku, co do podkręcania silnika, jeśli znajdę jakieś autko które ma powiedzmy 300 km jest zwinne szybkie to to mi wystarczy byle by miał wtedy ładny dźwięk , zrobię w nim przelotówkę i będzie cacy. Oczywiście jeśli sprawa z tym lexusem byłaby tak piękna że spokojnie z 3.0 2JZ-GE 214KM można podkręcić do tym powiedzmy 500KM i do tego piękny dźwięk połączony z przelotówka tak by miasto po drugiej stronie mnie słyszało to jestem jak najbardziej za :D. Co do tego że tuning nie idzie w parze z dźwiękiem to się nie zgodzę bo choćby takie subaru i piękny głośny dźwięk i dobre do tuningu. Co do wiedzy , to jakąś tam mam na pewno nie na tyle by sam uturbiać, takie rzeczy i tak bedę powierzał serwisa bo sam nawet nie bede miał czasu na to. Wic wracając do rzeczy do jak na razie proponujecie tego Lexusa IS 300 z silnikem 3.0 2JZ-GE 214KM- troche średnio mi sie wydzi z jego wyglądem, ale może ujdzie. Co to ST to jakoś nie jestem przekonany, mały silnik R4 bo R5 to raczej nie dostne, tak mi sie wydaje. Co to slinków to też zdaje sobie sprawe że raczej wszystko powyżej R6/V6+ pare innych silników. Co do V8 to nie wiem jak z kosztami utrzymania, nie przerosną mnie po paru miesiącach?
ONWEO95
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: Vectra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Słynny wolnossący silnik V10 Lexusa LFA
    Legendarny Lexus LFA był bez dwóch zdań najbardziej ambitnym projektem w historii japońskiego producenta aut luksusowych. Supersamochód o nadwoziu wykonanym w całości z kompozytów zbrojonych włóknem ...

13 Mar 2017, 23:46

ONWEO95 napisał(a): Co to ST to jakoś nie jestem przekonany, mały silnik R4 bo R5 to raczej nie dostne
jeśli na samo auto masz 30k, to kupisz ST mk2, ew zamiennie Volvo s60r, gdzie masz r5, 300 KM, AWD i super bezpieczną karoserię :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Mar 2017, 00:49

ONWEO95 napisał(a):hmm kurde już tak zamotaliście że nie wiem nawet co odpisywać, Co do kosztów to te 30 tyś jest tylko na zakup auta , tuning i inne pierdoły nie wliczam do tego. Główne skupiałbym się na ładnym dźwięku, co do podkręcania silnika, jeśli znajdę jakieś autko które ma powiedzmy 300 km jest zwinne szybkie to to mi wystarczy byle by miał wtedy ładny dźwięk , zrobię w nim przelotówkę i będzie cacy. Oczywiście jeśli sprawa z tym lexusem byłaby tak piękna że spokojnie z 3.0 2JZ-GE 214KM można podkręcić do tym powiedzmy 500KM i do tego piękny dźwięk połączony z przelotówka tak by miasto po drugiej stronie mnie słyszało to jestem jak najbardziej za :D. Co do tego że tuning nie idzie w parze z dźwiękiem to się nie zgodzę bo choćby takie subaru i piękny głośny dźwięk i dobre do tuningu. Co do wiedzy , to jakąś tam mam na pewno nie na tyle by sam uturbiać, takie rzeczy i tak bedę powierzał serwisa bo sam nawet nie bede miał czasu na to. Wic wracając do rzeczy do jak na razie proponujecie tego Lexusa IS 300 z silnikem 3.0 2JZ-GE 214KM- troche średnio mi sie wydzi z jego wyglądem, ale może ujdzie. Co to ST to jakoś nie jestem przekonany, mały silnik R4 bo R5 to raczej nie dostne, tak mi sie wydaje. Co to slinków to też zdaje sobie sprawe że raczej wszystko powyżej R6/V6+ pare innych silników. Co do V8 to nie wiem jak z kosztami utrzymania, nie przerosną mnie po paru miesiącach?


Teraz to pokręciłeś :D
Miałem lecieć na grubo z opisami ale powstrzymam się musisz mi uwierzyć na słowo :ok:
Fajny dźwięk to od 3-do 6k. Zrobienie przelotu nic nie da w kwestii fajnego dźwięku.
Szukaj samochodu z turbo żeby lekko je podkręcić co i tak da Ci kosztów z wydechem około 10k.
Odpuść lexusa bo samodzielne zakładanie turbo jest kosztowne i zapomnij że pojedziesz do mechanika i zrobi Ci to dobrze i szybko. Teraz pewnie napiszesz że są warsztaty tuningowe z filmikami na jut/zdjęciami pięknych bryk i opisami kierowców zadowolonych z usług... ogólnie możesz sobie to wszystko olać jedna wielka lipa.
Co do subaru dźwięk będzie ok, może nie specjalnie szybko ale wystarczająco tylko koszty serwisu są spore.

Jeżeli chodzi o V8ki jeżeli nie przesadzisz z dziwnymi autami to użytkowanie będzie na 100% tańsze niż tuningowanie.

Foka ST 2,5 wydaje się złotym środkiem czyli zakup za około 30-35k+tjuny za 10k.

Wszystkie r4 czy maja turbo czy nie nic nie maja wspólnego z dźwiękiem wydechu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11048
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

14 Mar 2017, 15:24

Kurde teraz żałuje że ci przerwałem, ale mam nadzieje że napiszesz ten gruby opis bo z chęcią go przeczytam, na pewno dowiem sie czegoś nowego, a moze otworzysz mi oczy, wiec śmiało pisz. Czekam :P, jak chcesz to możesz na pw :)


"Fajny dźwięk to od 3-do 6k"- do czego to odnośnie?
Przelot sam wiadomo że nie da, choć dźwięk poprawi. Do dźwięku jest potrzebny jeszcze silnik, nie weim co dokładnie na to wpływa czy pojemność silnika czy tez konie? Co do przelotowego wydechu to chyba u mnie będzie standard jeśli chce uzyskać to co chcę czyli głośny wydech + dobry silnik- innego sposobu nie widzę.

Czemu takie firmy to jedna wielka lipa? Tak czy siak będę potrzebował jakiejś pomocy mechanika bo sam czy z turbo czy bez nie dam rady tego ogarnąć bardziej z braku czasu, Wiec i tak bede musiał znaleść jakiegoś kolesia/mechanika który mi to zrobi, wole juz troche dorzucic wiecej do tego i miec to zrobione niz samemu sie pieprzyc. Co to tych firm to pewnie nie wszystkie ale nie które lub bardziej pojedyńcze osoby na które można sie trafic bedąć w jakiejś grupie motoryzacyjnej, można polegać i powierzyć taki projekt

Co do subaru to co miałeś na myśli " może nie specjalnie szybko ale wystarczająco". I co rozumiesz przez koszty serwisowania? Aż takie są wielkie? Co do auta do mi się podoba dźwięk jak najbardziej ok jest głośny po tuningu to uszy odpadają, słyszałem sam tak samo jak jego diamentowy brat EVO, tylko przeraziłeś mnie tym kosztem serwisu :P


Z V8 to raczej zrezygnuję , nie wiem czy dostane jakaś dobra jednostkę grubo po 2000 rokiem bo te starsze auta z V8 jakoś mi nie odpowiadają i daleko do sportowego charakteru. Choć pewnie po tuningu wydechu to bedzie znacznie głośniejsze niż na przykład V6. Ale co moższ zaproponować z V8 bo spełniało moje wymogi?


Co do focusa St to nie jestem przekonany jakos dziwne mam wrażenie że nie bedzie miał dobrego dźwieku a przynajmniej nie tak głosnego. Choć nie wiem bo nigdy nie słyszałem Focusa ST 2.5, może po tuningu wydechu bedzie dawał radę?
ONWEO95
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: Vectra

14 Mar 2017, 15:26

Focus ST 2.5... -

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Wystarczy wpisać...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

14 Mar 2017, 15:38

tak tylko jakbyś wiedział, youtube zniekształca dźwiek plus kamera która też zniekształca. Inne doznanie bedzie w realu, na internecie to mi nic nie mówi
ONWEO95
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: Vectra

14 Mar 2017, 15:45

Ty tak poważnie?
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

14 Mar 2017, 17:14

ONWEO95 napisał(a):tak tylko jakbyś wiedział, youtube zniekształca dźwiek plus kamera która też zniekształca. Inne doznanie bedzie w realu, na internecie to mi nic nie mówi
coś mi się wydaje, że w tym przypadku zakup zakończy się na VAGinie 1.8t + przelot :roll:

Oczywiście, wszyscy kłamią (strony internetowe i elektronika też), ale teraz to poleciałeś grubo... Nikt Cię nie odsyła do NFS Underground, gdzie dźwięki są mocno umowne, ale do filmów nagranych porządnym sprzętem. Galakty nie wrzucił przecież klipu nagranego ziemniakiem...
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

14 Mar 2017, 17:22

mike napisał(a):coś mi się wydaje, że w tym przypadku zakup zakończy się na VAGinie 1.8t + przelot


Pewnie tak, tylko co te R4 ma z pięknym brzmieniem wspólnego, ehh.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

14 Mar 2017, 17:28

Moge was uszcześliwić że po to założyłem ten temat by takiego 1.8t nie kupowac poniżej V6/R6 nie bedę schodził. Co do dźwieku to tak jak bedzie cieplej to bede musiał usłyszec to na żywo. Jakieś inne jeszcze propozycje niż Focus ST bo jak narazie to wszystko wokół niego się kręci.
ONWEO95
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: Vectra