Auto z LPG do 3500

05 Sty 2012, 22:04

Stanowczo odradzam kupna Escorta, rdzewieje na potęgę ;) Koledzy dobrze Ci doradzają Uno czy Punto będzie dobrym rozwiązaniem. Poszukaj egzemplarzy bez korozji oraz z ważną homologacją lpg.
a5f5c1
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 171
Miejscowość: Warszawa

05 Sty 2012, 22:44

No i jesli gaz do Forda to najlepiej tylko sekwencja,w innym przypadku lubią sie wypalać gniazda zaworów.
Ja też odradzam Escorta i Uno niestety też (mimo że znam dobrze to auto) więc zostaje Punto i za nim sie porozglądaj.Może stwierdzisz że jest małe ale nic z tych rzeczy,wnętrze ma dość przestronne a bagażnik jak na swoją klase naprawde pojemny,części masz też tanie jak barszcz,jest też oszczędne (załóżmy silnik 1.2 75KM,przy spokojnej nodze po mieście weżmie 7-8l pb/100km).
Jeśli auto będziesz używał tylko głównie po mieście to nawet takie 1.1 Ci wystarczy a jesli myślisz o jakiś trasach to szukaj 1.2 75KM.

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Sty 2012, 22:53

Orientujecie się ile będzie kosztować założenia sekwencji w escorcie mk7?

Jeśli miałbym brać punto to właśnie ten silnik który ma 74 konie.
ssYaa
Nowicjusz
 
Posty: 27

05 Sty 2012, 22:59

Moim zdaniem nie opłaca sie montować gazu przy Twoich pieniądzach no ale jak chcesz.
Najtańsza sekwencja coś ok.1800-2000zł.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Sty 2012, 00:15

Racja, trochę bez sensu kupić auto za 1800 i założyć instalacje gazową za minimalnie 2000. Barol91: widać, że znasz się na rzeczy, cieszy mnie to. Oprócz punta co byś proponował? Pisałeś również o Vectrze A z dużym przebiegiem.
ssYaa
Nowicjusz
 
Posty: 27

06 Sty 2012, 10:51

No ja również zgadzam sie z Barolem,mało opłacalny interes z tym gazem.
Co do Vectry to te auta to udana konstrukcja ale trzeba uważać na blachy,choć ten co Barol podał wygląda na zdrowego.
Ja od siebie dodam jeszcze VW Golfa III i Daewoo Lanosa (powinieneś znaleść takiego do drobnych poprawek).
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Renault 5 Turbo
    Pod koniec lat 70. Renault przestały wystarczać zwycięstwa w 24-godzinnym wyścigu w Le Mans i Formule 1. Marka chciała również wystartować w rajdach samochodem napędzanym turbodoładowanym silnikiem. Wymyślone przez ...

06 Sty 2012, 13:22

Oj tam nie przesadzajmy,troche sie orientuje w temacie więc spoko.
TFSI podał też dobry przykład i dobry link,ten Golf wygląda przyzwoicie jak na te 3tysiące,czerwony Lanos również.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Sty 2012, 13:56

I ja potwierdzam problemy z korozją zwłaszcza tylnych nadkoli i podłużnic-masakra jednak jeśli by się znalazł dobry egzemplarz to polecam będzie znacznie mniej awaryjny od PUNTO I które nie jest zbyt udaną konstrukcją. Usterki takie jak: pęknięty alternator, zapieczony mechanizm wycieraczek, zepsuty wentylator chłodnicy, uszkodzone łożyskowanie tylnych wahaczy czy blokujące się klamki są na porządku dziennym, tych usterek nie znajdziesz w escorcie, do tego silnik 1,1 w punto porażką więc minimum 1,2 i to najlepiej MPI.

Odnośnie sekwencji w ESCORCIE, oto moja osobista historia.

Kupiłem escorta 1,8 ghia z silnikiem 115KM (PLASTIKOWY KOLEKTOR SSĄCY!!!) w miescie palił minimum 10l/100km przy bardzo, bardzo lekkiej nodze :(
Postanowiłem zamontować LPG więc z oszczędności kupiłem używana instalację od POLONEZA Z GAŻNIKIEM do tego zestawu dokupiłem mikser o odpowiedniej średnicy dla mojego kolektora ssącego-plastikowego!!!
Zamontowałem całość i zaczałem jeżdzić (wtryski odciąłem zwykłym przekażnikiem, nie maiłem żadnej elektroniki, instalacja jak wspomniałem od gażnika!!!)
Po kilku kilometrach nastapił wybuch w kolektorze!!! Po sprawdzeniu czy wszystko O.K. jeżdziłem dalej bo nic się nie stało, ogólnie wybuchy miałem na porzadku dziennym, auto nie miało "gwizdków" do wybuchów ani żadnego innego zabezpieczenia chroniącego kolektor przed usterką po wystrzale. Komp silnika nie rejstrował żadnych usterek :!:
Po kilku tygodniach pekła lekko obudowa filtra i to wszystko z usterek ttego układu.
Po kilku miesiącach zdecydowałem się na zmianę przewodów wysokiego napięcia, wtedy auto przestało "wybuchac" i jeżdziłem tak prawie rok, oczywiście w międzyczasie zalegalizowałem owe LPG.

A dodam, że posiadałem kiedyś również escorta z silnikiem 1,6 ZETEC (aluminiowy kolektor) z LPG (mikser) tylko dodatkowo w nim był modulator sondy i sam się przełączał na gaz.

Tak więc dobry ESCORT jest O.K.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

06 Sty 2012, 15:38

Co myślicie o:
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
- [link do oferty na Allegro wygasł]
ssYaa
Nowicjusz
 
Posty: 27

06 Sty 2012, 15:46

1.Wygląda ok.
2.Środek troche usyfiony.
3.Jak przeglądam auta z tego komisu to każdy praktycznie jest w opłakanym stanie.
4.Prawy tył przerysowany.
5.Moim zdaniem wygląda najlepiej.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Sty 2012, 16:27

ja potwierdzam problemy z korozją zwłaszcza tylnych nadkoli i podłużnic-masakra jednak jeśli by się znalazł dobry egzemplarz to polecam będzie znacznie mniej awaryjny od PUNTO I które nie jest zbyt udaną konstrukcją. Usterki takie jak: pęknięty alternator, zapieczony mechanizm wycieraczek, zepsuty wentylator chłodnicy, uszkodzone łożyskowanie tylnych wahaczy czy blokujące się klamki są na porządku dziennym, tych usterek nie znajdziesz w escorcie

korozja eskortów prawda
co do punta I - zebrane farmazony ;
jak peknie obudowa altka /od bezmyślnego wjechania w kałuże/ to wymienia sie na regenerowany i potem .... się kałuże omija :wink:
wymiana łożysk wahacza -ok 100zł na str raz na 5-8 lat ? i co wiesz ile kosztuje regeneracja w Reno lub PSA
przez 5 lat korzystania z Punta i Brawy tylko altek padł i klamki w bravo -
pozostałych usterek nie było, korodują felgi i elem. zawieszenia jak auto mało jezdzi -budy ocynkowane - opel i ford jeszce nie znali tej techniki :lol: lub woleli żeby rdzewiały
silnik fire 1.1 i 1,2 to super silniki jak na owe czasy niezawodne, trwałe jak pilnujesz poziomu płynu /brak zbiornika wyrown./
Jak radzicie auto 1,8 czy 2.0 to podpowiedzcie koledze na ile podsumuja go OC Link/Axy/PZu :mrgreen: bo to może być 1/3 auta
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

06 Sty 2012, 16:45

Tak tylko znaleść dobrego Escorta graniczy z cudem,technicznie może i będzie rewelka ale jak nie blacha to podłużnice będzie wcinała ruda..
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

06 Sty 2012, 17:14

Chciałbym kupić ubezpieczone auto, chociaż na parę miesięcy. Moja mama ma prawo jazdy od 3x lat, nigdy nie miała żadnego wypadku ani nic, w dwóch autach była współwłaścicielem. Na pewno jakieś zniżki ma, więc będę ubezpieczał auto na jej konto :D

W moich okolicach znalazłem jeszcze takie vectry:
- [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Na różnych forach, że dla silnika 1.8 jak i dla 2.0 nie potrzeba koniecznie sekwencji, wystarczy 2 gen. Prawda to?
ssYaa
Nowicjusz
 
Posty: 27

06 Sty 2012, 18:11

Nie orientuje sie w temacie ale 4x4 to ona raczej napewno nie ma.Wogóle ponad 3tysiące wyświetleń i jeszcze jej nikt nie kupił,ciekawe czemu?
No silniki oplowskie zazwyczaj dobrze znoszą gaz więc nie trzeba sekwencji.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Sty 2012, 19:28

A czemu VECTRA nie ma mieć 4x4 prawie od początku produkcji był dostepny taki wariant w tym modelu, problemem jest serwisowanie i wysokie zużycie paliwa.

Odnośnie zawieszenia w PUNTO I to faktycznie naprawa w francuskim aucie jest znacznie kosztowniejsza o ile w punto tylne wahacze są zregenerowane na czas, bo jesli nie to trzeba je wymieniać a wtedy :oops:

Silnika 1,1 nie polecam bo jest stanowczo na słaby.

Alternator, niezła historia :lol:
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet