Auto z LPG do 3500

06 Sty 2012, 21:28

za 3500 to lepiej kupic golfa II wydaje mi się,bedzie mniej zajechany jesli juz mowa o golfie oczywiscie ;)
Niesłyszałem jeszcze o ocynku w puncie I,w II już był ale w I chyba nie
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

06 Sty 2012, 22:21

robbydzia no wiem że był ale ta Vectra z linku raczej nie ma 4x4.
vwmaniak Punto I miało ocynk oprócz tylnej klapy (niewiadomo czemu tak).
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

07 Sty 2012, 18:41

W dalszym ciągu polecam escorta, jest konstrukcyjnie o dekatę nowszy więc to zmienia wszystko, marka tu nie ma znaczenia. Musisz szukać ładnej sztuki.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

07 Sty 2012, 23:06

jedynie co ja mogę ci poleciac do passat albo to vento jedynie jeszcze jakies audi 80. a teraz Ci powiem dlaczego silniki bardzo mało awaryjne i proste w naprawie ceny czescie nie drogie i bardzo spotykane wiec nie ma co ryzykowac innego za takie pieniadze
wampir1717
Aktywny
 
Posty: 440
Miejscowość: NY

08 Sty 2012, 05:33

Ewentualnie Golf II,silniki dobrze znoszą gaz,części tanie i pod dostatkiem,no i auto praktycznie nie do zdarcia.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Sty 2012, 13:13

wampir1717 napisał(a): proste w naprawie ceny czescie nie drogie i bardzo spotykane wiec nie ma co ryzykowac innego za takie pieniadze


Ja wychodzę z założenia, że nie będzie się psu, więc kupuję nowsze auto z mniejszym przebiegiem co oczywiste.

Za tą kase można kupić 20-25 letniego VW, AUDI, itp z przebiegiem koło miliona, auto składane z części szrotowych lub FIATA, FORDA, OPLA, w roczniku minimum 10 lat młodszym !!! o takie auto jest wiekszy sens dbać, więc właściciele takich aut dokonują napraw regularnie i częściej przy pomocy części nowych :!: (statystycznie oczywiscie)

Mam takie pytanie, kto z Was widział w normalnym serwisie auto z przedziału wiekowego 20-25 lat ??? prawie nikt ponieważ te auta są naprawiane przez sąsiadów, pseudo mechaników i "druciarzy" bo się nie opłaca !!!!
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla 1966 rok
    Toyota Corolla jest modelem przełomowym dla marki. Nie tylko dlatego, że do dziś sprzedano ich ponad 45 milionów na przestrzeni 12 generacji, ale też dlatego, że to ten model spowodował, że Toyota stała się masowym ...

08 Sty 2012, 15:45

No nie do końca,raz na onecie pamiętam był artykuł o kobiecie z polski która od nowości użytkowała Mercedesa 190 (rocznik nie pamiętam ale bodajże 88/89),miała go od nowości i serwis był robiony tylko przez ASO Mercedesa,przebieg tego miśka no dość spory był ale tez nie pamiętam ile,środek i na zewnątrz nie można było powiedzieć że auto ma tyle lat a wiadomo te Mercedesy to nowszych nie należą.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Sty 2012, 15:57

ja jestem zdania jak kolega " robbydzia" sam miałem kiedyś takie stare auto i często szukałem części na złomie tzn. takich jak tam można kupić bo nie wymieniałem na złomie starych amortyzatorów ani klocków hamulcowych więc dużo ludzi sie rozgląda za czymś takim i naprawiałem jak najtańszym kosztem. teraz zakupiłem cos zupełnie nowszego i nawet nie myśle kupować cos tam
wampir1717
Aktywny
 
Posty: 440
Miejscowość: NY

08 Sty 2012, 16:09

I dlatego auta powyżej pewnego wielu powinny przechodzić bardziej rygorystyczny, rozszerzony przegląd, żeby takie zlepy ze szrotów.
Sam mam 18 letnie auto i tylko raz kupiłem używaną część(chłodnicę, po roku się rozszczelniła więc kupiłem nową), kupowanie używanych części takich jak klocki czy amortyzatory to już w ogóle jakaś parodia. Zawsze kupuję nowe części, zazwyczaj zamienniki ale nie te najtańsze tylko firmowe i wymieniam regularnie w profesjonalnym skomputeryzowanym zakładzie, wrzucanie wszystkich do jednego worka jest krzywdzące.
Inna sprawa, że ludzie którzy dbają o samochód podobnie jak ja raczej nie sprzedają ich za 3500zł.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Sty 2012, 16:15

przepraszam bardzo nie napisałem że wymieniałem kiedykolwiek na złomie amortyzatory czy klocki ani żadnych części eksploatacyjnych iżjest to zbędne ale jak kolega wyżej tez kupowałem chłodnice używana ale jeździłem na niej do ostatniego dnia i nie padła dałem za nia chyba 50zł za nowa 300zl wiec jest duża różnica
wampir1717
Aktywny
 
Posty: 440
Miejscowość: NY

08 Sty 2012, 16:25

Nie pisałem o Tobie tylko ogólnie o takich przypadkach.
Ja zapłaciłem za używaną 200zł a nowa niecałe 400 więc oszczędność żadna no ale chytry dwa razy traci.
W ogóle kupowanie używanych części do starych aut to głupota, kilkunastoletnia część i tak jest mocno nadgryziona zębem czasu więc raczej prędzej niż później trzeba będzie ją wymienić.
Opony też zawsze kupuję nowe.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Sty 2012, 16:42

RENAULT 19 NIEWAŻNE CZY PRZED CZY PO LIFCIE ACZKOLWIEK NAJLEPIEJ SILNIK 1721CM3

KOD SILNIKA F3N , 73 KONIE I ŁADNY MOMENT :) JEZDZI SIE DOBRZE , SILNIK NIE DO ZABICIA

TYLNE ZAWIESZENIE TO BELKA , BEZ SPRĘŻYN - NIE DO ZABICIA LUDZIE JA KUPUJA DO BUDOWY PRZYCZEP

PRZEDNIE ZAWIESZENIE KOLUMNA MC PERSONA Z NORMALNYM WAHACZEM

INSTALACJA PODCISNIENIOWA BĘDZIE OK , SPALANIE W TRASIE 7-8L NA 100 PRZY SPOKOJNEJ JEZDZIE , W MIESCIE DO 11-12 LITRÓW

NAJSENSOWNIEJSZE AUTO Z LPG DO 3500ZŁ A NAWET DO 5000ZŁ

Z BRAKU LAKU W PRZYPADKU BRAKU MOCY JEST JESZCZE SZATAŃSKA ISCIE OPCJA SWAPU SILNIKA Z VOLVO 4XX NP 460 CZY 480 BO JUZ NIE PAMIETAM , 1721 TURBO TAM SIEDZI I WSZYSTKO PASUJE :)
x50sr
Początkujący
 
Posty: 244
Miejscowość: małopolska

10 Sty 2012, 09:00

TO MOŻE TAKI ???????????????? :D
Zdjęcie
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

10 Sty 2012, 13:06

Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012