Auto z LPG, jestem laikiem

19 Maj 2016, 20:25

Hej, mam pytanie, ostatnio przeszła mi przez głowe mysl, żeby kupić auto w LPG. :D Mieszkam w niemczech, i tutaj zamontowanie LPG kosztuje naprawdę sporo, więc uznałem, że najlepiej mi wyjdzie jak kupie auto które od razu to LPG ma. No tylko, że na LPG sie nie znam :no:

1. Oglądając takie auto, z instalacją, na co powieniem zwracać uwagę? Co tam może sie zepsuć? Jaki są objawy? Jak ktos ma jakis poradnik to chętnie bym zobaczył.
2. Jakie auta sie do tego nadają? Słyszałem, że np Focus MK2 nie pasuje, podobnie jak Mazda 3. Znalazłem pare aukcji, gdzie jest i focus, i mazda w gazie, to auta ktore mnie najbardziej interesują, no ale troche sie boję, że cos walnie i wpadne w koszta, a po to interesuje sie LPG żeby tych kosztów mieć jak najmniej.
3. Jakie są wady jazdy na gazie (nie tym podwójnym 8) )?
erni13
Początkujący

Auto: Mercedes C klasa W204
Silnik: 2.2 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

19 Maj 2016, 21:12

Zawsze możesz założyć nową instalację lpg w Polsce.
Poczytaj sobie jak się gazuje wybrane przez Ciebie auta lpg-forum.pl
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

19 Maj 2016, 22:10

Aż tyle nie jeżdże, żeby mi sie opłacało zakładać gazik, wpadłem na pomysł zakupu auta z gazem ;D
erni13
Początkujący

Auto: Mercedes C klasa W204
Silnik: 2.2 CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Maj 2016, 09:28

Jak mało jeździsz to po co ci gaz? Używane auta z założonym gazem trzeba dobrze sprawdzić przed zakupem. Jak zle trafisz to będziesz narzekał.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

20 Maj 2016, 19:30