Auto z niemiec

12 Lut 2013, 08:27

Witam. Mam zamiar kupić auto w granicach 34tyś zł i szukam na niemieckich stronach typu mobile.de Myślałem nad Golfem 6 lub jakimś Audi A3 ew coś innego i natrafiłem na stronę niemieckiego handlarza. Nie znam się zbytnio na tym wszystkim i chciałbym się zapytać o sprowadzenie auta, np znalazłem takie piękne (według mnie ofc) Audi A3, silnik mógłby być diesel
i cena jest 7600 euro = 31700 zł
i do tego doliczyć dopłaty typu Cena ubezpieczenia/Cena tablic/Cena briefu/Badanie techniczne/Akcyze/Tłumaczenie dokumentów/Opłata ekologiczna i inne pierdoły.
Czyli do każdego auta z Niemiec, do pojemności 2.0 należy doliczyć te 3 tyś złotych opłat? Czy coś jeszcze trzeba zapłacić? I stwierdzenie MwSt. nicht ausweisbar chodzi o to, że ONI nie wystawiają faktur VAT?
Pozdrawiam!

ps edit
link znikl do wszystkich aut handlarza, mimo to podtrzymuje zapytanie o koszty :)
kamil19s
Obserwowany

Prawo jazdy: 19 01 1993
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: VW Golf 5
Silnik: 2.0 180km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
7

12 Lut 2013, 08:56

Na sam początek kolego, zastanowił bym się czy na prawdę warto jest się w to bawić, sam zajmuje się na co dzień sprowadzaniem aut zza granicy i handlem ich tutaj w Polsce. Na sam początek, dobrze poszperaj w internecie może trafi się coś dobrego u nas w Polsce, jeśli się trafi to taka wyprawa na pewno nie będzie warta swojej ceny - Zaraz Ci przedstawię koszta, jakie musisz oddać Państwu, są to dość duże koszty jak dla mnie, za takie koszty mógłbyś wybrać się na tydzień, na cypr z żoną czy tam dziewczyną. Stawka cła przy sprowadzanym pojeździe do pojemności 2.0 - Wynosi 3.0% a w przypadku pojemności powyżej 2.0 - Stawka wzrasta już do 18.3%.

Okej - Teraz przedstawię Ci kalkulację, gdybyś chciał kupić samo auto ile wyniosą Cię opłaty ( nie wliczając dojazdu po to auto, koszty tablic zjazdowych, kosztów paliwa itp)

- Cena auta 7600euro ( ~32tysiące złotych)
- Akcyza 970zł