Auto z silnikiem V8 do max.40 tyś

10 Lis 2014, 11:36

szybki napisał(a):miałem właśnie coś takiego na myśli ale bałem się że znowu będę oskarżony...
Ale że o stronniczość? :sly: Nikt by cię o to nie posądzał coś ty :mrgreen:
Wyczytałem gdzieś, że sprowadzanie aut z Belgii jest dość opłacalne. Ludziska pozbywają się tam aut nawet delikatnie uszkodzonych i to za mała kaskę.
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

10 Lis 2014, 16:30

mike1735 napisał(a):To polskie przekonanie, ze skoro po tyle chodzą na alledrogo to można kupować Nie wiem kogo też pytałeś o zdanie w tej materii i co to byli za "fani" marki ale mylili się i to bardzo.


Kolego, nie będę kupował na siłę starszego modelu skoro mam na nowszy? Proponuje zajrzeć na mobile.de i wprowadzić roczniki od 2003 do 2005, 70% z tych aut będzie miało cenę do 50 tyś zł. Zamiast powielać opinie proponuję najpierw sprawdzić. Powyżej 50 tyś to auta fanatyków, którzy myślą, że jak powieszą zapach i 4 wydechy to auto jest warte 20 tyś Euro. Mam wrażenie, że widzicie E60 i od razu myślicie, że musi kosztować 100+ tyś zł. Nie, auto ma już do 11 lat, ma duży silnik, w Polsce beznyna jest po 5 zł i ceny są jakie są. To samo zdziwienie na Lexusa, no kurna, ta sama sytuacja, auto ma ponad 10 lat, motor V8 to i cena jest niższa. Gdyby kupował BMW 530D to by mi kasy nie wystarczyło na 100%. Potwierdzeniem tego co piszę jest sam fakt, że w słynnym programie, w słynnej stacji telewizyjnej, Kornacki, wraz z tym w długich włosach zaproponowali gościowi BMW E60 545i w kombi za 45 tyś zł i zachwalali to auto. Przemilczę fatk, że kilka odcinków wcześniej inny gość dostał jako propozycję BMW 745i E65 do 50 tyś zł (Egzemplarz, który oglądali kosztował chyba 43 tyś, on wybrał chyba BMW E60 bo bał się spalania 7-tki)

Co do teorii o autach ze Szwajcarii to przemilcze, NIGDZIE, powtarzam, NIGDZIE nie dba się o auta tak jak w Szwajcarii. Są bogato wyposażone i zawsze z dużą beznyną, gdyż beznyna jest tam tania.

Auta, które podesłałem mogly być rozbitę, nie mówię, że nie, ale nie widzę nigdzie słabego spasowania elementów, kupowałem już nie jedneo auto, zwracam na to uwagę i jedynie moje zastrzeżenia budzi właśnie ta kombi bo widać, że po prawej maska trochę odstaję, nie musiała to być katastrofa drogowa, jeśli konstrukcja auta jest nieruszona to wszystko gra. Jeśli chodzi o lakier to nie zabieraj głosu jak widisz tylko zdjecia. Mój dziadek miał z salonu VW Golfa 6, srebrny, na zdjeciach też wydawało się, że ma różne odcienie lakieru. Podobnie z tą za 38500 zł, na 3 zdjeciu widać większą sczeline pomiędzy zderzakiem a nadkolem w stosunki do lewej strony auta. Opcje mogą być 3, albo tak jest zrobione zdjecie, albo auto miało jakąś przygodę parkingową lub co nie możemy wykluczyć, auto miało poważny wypadek. Nie jest nowe, nie możemy być na 100 % pewnie. Jest duża szansa, że sami jeździcie wcześniej rozbitymi autami bo widzę, że macie używane, podobnie jak ja. Ja w swoim audi mam podobną hisotrię, Pan pod Tesco lekko mnie trącił wjeżdzając na miejsce parkingowe, zderzak trochę się wgiął, od razu sam wyskoczył, ale trochę większa szczelinka pomiędzy nadkolem a zderzakiem została.

Także nie wiem po co wciskacie ludziom starsze auta skoro spokojnie mogą kupić nowsze. Nie wiem po co miałbym kupować BMW E39, auto to jest według mnie o 200% gorsze od mojego Audi. Środek archaiczny, z zewnątrz też inny świat, właściwości jezdnę pewnie też gorsze bo nie wiem czy mieliście okazję prowadzić A4 B6, ale jazda w zakrętach to sama przyjemność, auto idzie jak po sznurku.

Że tak zapytam, ile według was powinienm mieć na BMW 545i E60 z pierwszych lat produkcji a ile na 745i E65, również początek produkcji ?

Już uśmiecham się pod nosem bo czekam na te liczby.
mariuszEK26
Nowicjusz
 
Posty: 8
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 3.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
1

10 Lis 2014, 17:09

Koleżko raczej Ty nie znasz rynku :D mimo tego, że spodziewałem się takiego odwrócenia kota ogonem jak wyżej to podjąłem ten trud i przejrzałem zagraniczne strony. Nie skomentuję Twojej teorii co do cen, bo Polak woli kupić tanie i władować mnóstwo kasy a potem mówi jaka tota marka beznadziejna. Lubię tych panów z zakupu kontrolowanego ale to bajkopisarze - jak większość dziennikarzy motoryzacyjnych. W pewnym odcinku chłopakowi, który chciał coś oszczędnego polecili Toloedo 1.6 :roll:
Skoro jesteś bogaty to kup sobie auto poniżej rzeczywistej ceny rynkowej tylko potem nie wracaj tu z płaczem
Spasowanie nadwozia można ocenić mając doświadczenie w mówieniu ludziom co jest nie tak z danym autem, mając przed sobą tylko ogłoszenie :yes:
Nie chcę Cie już dobijać, ale jak zwykle w przypadku takich tematów mam wrażenie że nie stać Cię na takie auto bo wypominasz autu x że pali o 1 czy 2l więcej niż auto y :yes: a paliwo to dopiero pierwszy wydatek przy takich autach
Że tak jeszcze zapytał jaki masz budżet na pakiet startowy? :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

10 Lis 2014, 17:57

mariuszEK26 napisał(a): Proponuje zajrzeć na mobile.de i wprowadzić roczniki od 2003 do 2005, 70% z tych aut będzie miało cenę do 50 tyś zł.


Dokładnie będzie miało cenę do 50tyś. Powiedzmy, że jest dobry egzemplarz za 40tyś (na pewnie będzie droższy). Akcyza powyżej 2000ccm to 18,6 (cos koło tego) czyli wychodzi ponad 7 tysi do tego inne opłaty i sprowadzenia auta i wychodzi 50tyś. Tyle na narobiłem i auto oddam za mniej. A gdzie zarobek? Przy E60 potrafią nawet do 15tyś zarobić. A dla 2 tyś nikt nie będzie się bawił.

mariuszEK26 napisał(a):Mam wrażenie, że widzicie E60 i od razu myślicie, że musi kosztować 100+ tyś zł.

mariuszEK26 napisał(a):Że tak zapytam, ile według was powinienm mieć na BMW 545i E60 z pierwszych lat produkcji a ile na 745i E65, również początek produkcji ?


Sam celuje w E60 545i z bogatym wyposażeniem z początku produkcji i za dobry egzemplarz trzeba dać ok 50 tyś. Serią 7 nigdy nie interesowałem się, więc nie mogę powiedzieć.

mariuszEK26 napisał(a):Co do teorii o autach ze Szwajcarii to przemilcze, NIGDZIE, powtarzam, NIGDZIE nie dba się o auta tak jak w Szwajcarii. Są bogato wyposażone i zawsze z dużą beznyną, gdyż beznyna jest tam tania.


Nikt nie twierdzi, że auta są zaniedbane. Tylko to co są sprowadzane są bite, czasami dość poważnie. A jak już ktoś u nas to naprawia to jak najtaniej.
qasu123
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 01 01 2001
0

10 Lis 2014, 19:39

No
mike1735 napisał(a):Koleżko raczej Ty nie znasz rynku


Oczywiście. Ty go znasz lepiej od ludzi, którzy codziennie zajmują się tylko tym.

mike1735 napisał(a):mimo tego, że spodziewałem się takiego odwrócenia kota ogonem jak wyżej to podjąłem ten trud i przejrzałem zagraniczne strony. Nie skomentuję Twojej teorii co do cen, bo Polak woli kupić tanie i władować mnóstwo kasy a potem mówi jaka tota marka beznadziejna.


No to chyba czas do okulisty.


mike1735 napisał(a):Skoro jesteś bogaty to kup sobie auto poniżej rzeczywistej ceny rynkowej tylko potem nie wracaj tu z płaczem
Spasowanie nadwozia można ocenić mając doświadczenie w mówieniu ludziom co jest nie tak z danym autem, mając przed sobą tylko ogłoszenie


Powiedział gość, który mówi o tym, że auto X ma kilka odcieni koloru na podstawie zdjęcia. Bogaty nie jestem, ale mam 40-50 tyś na to auto, na utrzymanie i na paliwo do niego. Widzę co Cię już boli i mam nieodparte wrażenie, że to jest Twój Focus.

mike1735 napisał(a):W pewnym odcinku chłopakowi, który chciał coś oszczędnego polecili Toloedo 1.6


Było uważnie oglądać, chłopaki mówili, że auto nie będzie bardzo oszczędne, ale nie będzie się psuło i może lepiej dopłacić do paliwa niż potem na naprawy bo silnik jest niezawodny. To jest też idea tego programu, najpierw 3 auta bardzo rozsądne a na koniec trochę "szaleństwa", ale takiego, którego nie pociągnie kupującego na dno.

mike1735 napisał(a):Nie chcę Cie już dobijać, ale jak zwykle w przypadku takich tematów mam wrażenie że nie stać Cię na takie auto bo wypominasz autu x że pali o 1 czy 2l więcej niż auto y a paliwo to dopiero pierwszy wydatek przy takich autach
.

Nic nie wypominam. Auto może dla mnie palić 13,14,15, nawet do 18l/100 km, ale nie będę brał auta, które pali 25 litrów bez dotykania gazu (Chrysler Hemi) bo nie jest tego warte. Jak będę miał Ferrari to może mi palić 40l/100, ale nie Chrysler. A to, że chcę żeby było jak najmniej to chyba normalne, każdy tak chce. Znajomy, dość zamożny człowiek, został namówiony na Jeepa Grand Cheeroke 5,7 Hemi, miał palić max. 18 litrów. Jak się potem okazało samochód palił ile się wlało, po 30 litrów na 100 przy normalnej jeździe. To już jest dla mnie przesada, ale ty mi nie będziesz mówił ile mam na paliwo bo na moim koncie nie siedziesz, ok?

mike1735 napisał(a):Że tak jeszcze zapytał jaki masz budżet na pakiet startowy?


Oprócz tej kasy na sam zakup, jak kupię za okolo 45-50 tyś zł auto to będę miał jeszcze przynajmniej 10 tyś wolnej kasy. Jednak nie mam zamiaru wsadzać takiej kasy w auto, które kupię bo jeśli po wizycie w stacji diagnostycznej okaże się, że jest dużo do roboty to albo go nie kupię, albo będę negocjował z właścicielem cenę i pakiet startowy zrobię sobie tej różnicy.

Kupowałeś kiedyś auto w swoim życiu ? Bo po stażu za kierowcnią to mam wrażenie, że jeszcze jeździsz autem rodziców. Po gadce zresztą też bo wydaję mi się, ze cały czas trzymasz się tego, że mam 40 tyś zł. Więc zrozum fakt, że nie dostałem tej kasy od Babci i nie jest to mój cały budżet, tylko taki sobie założyłem, mogę zwiększać. To jest wolna kasa, którą mam na auto a Ty jakbyś martwił się, że jak go kupię to nie będę miał na flaszkę, żeby go opić...


Trochę przeglądałem to wasze forum, wczoraj, dzisiaj i czasem myślałem, że żartujecie z niektorymi propozycjami, podsyłaliście jakieś stare szrupy ludziom, którzy mieli po 10 tyś zl na auto. Ale to już wasza sprawa, ja mam nadzieje, że oni tego nie kupili.
mariuszEK26
Nowicjusz
 
Posty: 8
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Audi A4 B6
Silnik: 3.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
2

10 Lis 2014, 19:43

mariuszEK26 napisał(a):Realne spalanie według właścieli 545i w cyklu mieszanym, przy normalnej jeździe (nie emeryckiej) to 13,5l-14/100. Jak mi spali 15 to będę zadowolony.


Jeżeli to ten sam silnik, który montowany był w e39 to zapewniam Cie, że o spalaniu w granicach 13,5-14 litrach możesz tylko pomarzyć. Z doświadczenia wiem, że np. w mieście nie da się zejść poniżej 16l, zima przy mrozie i 22l lubi chlapnąć. Na trasie ok 10.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995
0

10 Lis 2014, 19:44

mariuszEK26 napisał(a):Oczywiście. Ty go znasz lepiej od ludzi, którzy codziennie zajmują się tylko tym.
Wiesz lepiej to żegnamy.
mariuszEK26 napisał(a):No to chyba czas do okulisty.
A za to warn.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
0