REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Adrian220 napisał(a):Może Ford Cougar?
PrezesArtek napisał(a):Wciskanie turbo do benzyny mija się z celem bo wyjdzie połowa wartości samochodu.
PrezesArtek napisał(a):To że zwykłe V6 dłużej wytrzyma niż 1.8T to nawet nie ma co polemizować bo to moim zdaniem oczywiste. Powiem Ci, że przejrzałem trochę stron i ciężko będzie Ci coś znaleźć już prędzej V8 w jakimś Lexusie ale to tylko benzyna 4.0 albo jakiś Jaguar ale nie wiem jak tam z widlastymi jednostkami. Może daruj sobie tą V i szukaj w drugim kryterium czyli z dobrym kopem.
shilay napisał(a):Pytałeś o tylny napęd... Nie wiem, które Alfy go mają ale za BMW możesz się rozejrzeć. Jechałeś już rzędową szóstką w bence lub TDSie? Można wyrwać coś fajnego z serii 3 i starszego z serii 5 - pojemności 2 lub 2,5l. Najlepiej jest się przejechać, zobaczyć, posłuchać i przekonać lub nie, wszystko jest bowiem kwestią gustu. Jedno tylko mogę dodać, że abstrahując od silnika, RWD powinno dać Ci sporo frajdy z jazdy .
Lena(R) napisał(a):Tak jak wspomniałem wcześniej, jeździłem przez trochę czasu Omegą 2.5 V6 170KM (benzynka) i jakoś nie czułem frajdy (prócz pięknego dźwięku), kiedy wcisnąłem pedał w podłogę. Temu autku, przydałaby się turbinka na niskie obroty (albo po prostu za bardzo jestem przyzwyczajony do turbo diesli, gdzie pedał wciskam i samochód ucieka praktycznie bez znaczenia na jakim zakresie obrotów się jedzie).