Z bajerami to jest tak, że dopóki nie masz - to nie potrzebujesz, np. ja mam 4 x el. szyby, i dopiero po dwóch tygodniach odkryłem, że mam też zamykanie i otwieranie szyb z kluczyka. I od tego momentu nie wyobrażam sobie tego nie mieć, w następnym musi być, nie ma opcji, że nie, a wcześniej wystarczały 4 x el.
Lato, upał, 5-10 minut przed wyjazdem z okna domu otwieram sobie wszystkie okna w samochodzie, przychodzisz i samochód już trochę przewietrzony, można bezproblemowo wsiąść od razu, nawet 4 x el. szyby - wszystkie w dół i samochód też lepiej przewietrzony (albo jak idę do auta, szyby w dół z kluczyka, i się trochę przewietrzy zanim wsiądziesz) ... itp.
Ale to w sumie może przychodzić z kolejnymi autami ... ewolucja
![Wink ;)]()
Z wersjami to pomieszałem, KIA stosuje oznaczenie S, M, XL - wersje wyposażenia. Hyundai ma inne nazewnictwo.
A w 2012 i30 w tej wersji, którą kupiliście ojcu (biały kolor?) kosztowała ok. 55 000 zł, także w sumie w takiej wersji wyposażenia za 33-35k pewnie coś się może pojawić, tak jak dostaliście wcześniej.
Coś za coś - bo silnik 1.4, wersja wyposażenia też taka sobie, przebiegu też już trochę (jak na takie młode auto) - znajomej w tym roku (luty) kupiliśmy i30 z 10/2012 i 55000km przebiegu, no, ale to zależy kto ile jeździ, i cena samochodu też od tego zależy.
"trasy zazwyczaj miejskie 10-20km lub do pracy 100km, powiedzmy raz/dwa na miesiąc 1000km"
- 1000km 1-2 razy w miesiącu? - sam, czy załadowany? - bo to się tak mówi, że polecisz sobie stówką, do momentu, kiedy TIR-y się nie pojawią i będzie trzeba wyprzedzać.
To ile km rocznie zamierzasz robić?
Z drugiej strony - jak nie potrzebujesz wodotrysków, to na polskim rynku nie masz co szukać innego, aniżeli z PL salonu, bo to, co przyjeżdża spoza kraju, to - szkoda gadać ... ewentualnie sprowadzić sobie samemu, wtedy wiesz co masz.