REKLAMA
![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/ford-a16/ford-mache-z-przyczepa-t40369.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
praktycznie każdy tam latał co chwile z bańką olejową.
bo "każde auto pali", a to przecież "japońska technologia" i "nie ma lepszych niż japońskie".
a mi na zwijaniu asfaltu i jeżdżeniu szybciej niż ~120km/h nie zależy ani trochę
Skoro te 1.3 tak fajnie jadą to proponuję wsadzić do niej 4 osoby dorosłe i spróbować czy nadal tak dobrze jedzie
Berde napisał(a):a gumki zaworowej nie można wymienić cyz coś? ;p (jestem zielony w tym wszystkim)
5000 bym gdzies miał, ale z rejestracją i ew. ubezpieczeniem, właściwie okolice 5000... podałem trochę niższą cenę bo wiadomo, że pozostają jeszcze opłaty i te sprawy. myślę właśnie dać za hondę 4000-4500 + kasa na opłaty. a 306 wygląda jak clio prawie - strasznie ;p a chcę 1.3 bo chcę, żeby silnik był oszczędny, kupię 1.5 i więcej spali (nie dużo, ale zawsze więcej), a mi na zwijaniu asfaltu i jeżdżeniu szybciej niż ~120km/h nie zależy ani trochę
Klakier napisał(a):Przy pałowaniu Hondy biorą olej. Jest to spowodowane zmiennymi fazami rozrządu (VTEC).
Klakier napisał(a):Ani razu nie padły tu takie słowa...
Ehh i kto tu ma uprzedzenia?
Klakier napisał(a):Ręce opadają... Człowieku każdy samochód jak będzie mocno obciążony to straci na przyspieszeniu. Chyba, że mamy 500 koni pod machą w Porsche Cayenne to wtedy nie poczujemy, więc nie wiem po co takie coś piszesz.
emilo222 napisał(a):1.3 predkosc 150km/h
a 2.0 150km/h
ktore mniej spali?
jiGsaw napisał(a):Klakier - większość Hond NIE MA vteca. Akurat vtec nie odpowiada za problem palenia oleju tych silników.
basu85 napisał(a):a i tak niektóre niemiłosiernie siorbały olej
AreBie napisał(a):jiGsaw napisał(a):Klakier - większość Hond NIE MA vteca. Akurat vtec nie odpowiada za problem palenia oleju tych silników.
Większość Hond MA vteca.
A co do stalania 0,5l /10000km... wiecie jakie normy mają nowe auta ? 1l/1000km i większośc nowoczesnych diesli ledwo się w tym mieści.
Z włąsnego dościagczenia ...
Civic 4G 90r 1.3 380tyś km ciągle olej 10w40 pomiedzy wymianami (10-12 tyś) nie ma potrzeby dolewania oleju. Różnica na bagnecie może 3-4 mm (od kreski min do max jest 1.5 cm co odpowiada jednemu litrowi oleju)
CR-V 2.0 170 tyś km, tak jak wyżej.
Accord 1.8 6G brata coś około 230tyś mocno i często deptany do odcinki na 10 tyś km około 0,4-0,5 l oleju.
Więc skończcie opowiadać te bajki o Hondach palących więceje oleju niż benzyny.
bazylian35 napisał(a):haato brzmi jak list do sw. Mikołaja
hmm nie duze auto ? to po raz kolejny clio
ew jakies punto
albo stara cordobe
kup w dieslu 1.9 malo pali
tylko z silnikiem bez turbiny
jiGsaw napisał(a):No i za większością można łapać olej w słoik.