22 Paź 2013, 11:21
A3 03- 8P w tych pieniądzach nie znajdziesz,mam rozumiec ze do dyspozycji masz 15 tyś? czy masz 15 tyś i dokładasz 10 tyś? heh bo wtedy to realne.
Słyszałem,że w BMW E46 2.0d Diesel sprawia dość poważne problemy międzyinnymi pękają wały korbowe! i ich podpory ale to już mniejszy problem,do tego siada turbina(spadek mocy,głośna praca,spore zużywanie oleju),do tego bardzo ważne klapki kolektora,które pękają i moga uszodzić zawory,wadliwa dwumasa,rozciąga się łańcuch rozrządu (wadliwy napinacz),mechanicy twierdzą że ten Diesel to największa porażka BMW.
W C4 nie pamiętam dokładnie ale wart zainteresować się filtrami cząsetek stałych,chodzi mi o to że powinno się na nie zwracać uwage bo moga sporo problemów przysporzyć.(trzeba po prosu uważać na przebieg samochodu).
Dobrą opcją jest 1.6 HDi siadają tam osłony katalizatora9korodują) ale szfankuje też układ paliwowy,układ oczyszczania spalin,turbosprężarka,tłumiki drgań,w niektórych silnikach o tej pojemności dość szybko rozciąga się łańcuch rozrządu.