Automat obowiązkowo , przebieg 12tys km rocznie ,25-30tys

22 Gru 2018, 12:34

Pewnie że tak, wrzuciłem numerki tylko dla porównania, nikt tak nie jeździ na co dzień, tu najlepiej jak by autor tematu po testował autka, bo wiadomo fajny silnik to podstawa.
kurek0410
Początkujący
 
Posty: 67
Prawo jazdy: 30 07 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Seat toledo
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

22 Gru 2018, 12:41

Jak autor będzie zainteresowany tylko poważnie to będę miał 300kę z małym przebiegiem i 200kę z kompresorem (śmisna opcja). Jedyny problem to że raczej po nowym roku. Obu przypadkach mogę zająć się serwisem.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Gru 2018, 12:58

szybki napisał(a):ceny gratów śmieszne
szczególnie pompy wody, czujniki, albo klp. UPG jak i kpl zawieszenia, kurde no tanio jak w golf III :happy:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

22 Gru 2018, 13:25

Kao pokazał w pełnej krasie swoją wiedzę no ale skażony bmw nigdy nie mający normalnego lexa ma dużo do powiedzenia...a potem pkc powie że wystarczy coś powiedzieć o lexusie i jest szybki...więc moderatorze napij się za lexa bo tylko to Ci pozostaje.

Ps.

Pompa wody aisin 230zł.z przesyłką, kompletny rozrząd z pompą 670zł...są to moje ceny na których zarabiam. Wszystko dostępne od ręki. Czujniki o czym myślisz.?..nie gromadze ich bo to nie obsrane e46 że muszę mieć całą torbę. Upg sprawdze ale cena jest śmieszna biorąc pod uwagę trwałość często lepszą niż całej budy. Zresztą upg oem używa się w drifcie bo jest pancerna no ale Ty tego nie wiesz. Co do zawieszenia następny mit sworznie dolnych wahaczy (używane w drifcie) z tego co pamiętam 85zł szt. Resztę muszę sprawdzić. Czas wymiany rozrządu 3,5g bo nie zdejmujesz przodu jak w syfiastym audi. Pompa wody jest na zewnątrz, a wszystko jest z jednej strony a nie tak ja w 1,8t albo 4,2. Czas zrobienia całego zawiasu w is300 to 1/10ta audiczkowego i połowe taniej niż bkowego. Jak coś na wszystko wystawiam faktury. W komplecie 20zł.trzeba doliczyć wysyłki. Za 1500zł.oferuje wymianę rozrządu z pompą wody, olej motul 5w30, wszystkie filtry knechta, przesmarowanie prowadnic ham. Za dodatkowe 300zł mogą być klocki tył przód. Oczywiście z fakturą. Wymieniłbym korek chłodnicy, potrafi polecieć uszczelniacz bębna vvti robota na 1g cena uszczelki 3zł ale nie oem też dobrej firmy. Co 200k.km.trzeba wymienić uszcz.pod deklami nie pamiętam ceny ale też śmisna. Cewki bez lpg.dożywocie. Sondy nie pamiętam potem napiszę. Najdroższy jest silnik sam słupek bo kupują go ludzie do driftu. Uwalenie 2jz jest jak zepsucie cepa..no ale jednak. Regulacja zaworów przez płytki w/g rozmiaru na lpg co 100k.km.około. Dokładne ceny mogę podać jak dotrę do kompa.

Więc jak kao może Ty nam powiesz ile kosztuje kompletny rozrząd do audi 3,0 albo bmw 3,0 nodawaj...czekam :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Gru 2018, 13:33

Kao napisał(a):szczególnie pompy wody, czujniki, albo klp. UPG jak i kpl zawieszenia, kurde no tanio jak w golf III
Jesteś mega irytujący, atakujesz każdego kto ma inne zdanie niż Ty. Idź lepić swojego forda w przebraniu jaguara i volkswagena z czterema zerami na masce nazywanego "prestiżową" marką i pozwól wypowiadać się innym bez żałosnych uszczypliwości cebulaku.
Vogue
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 177
Prawo jazdy: 14 04 2012
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Lexus GS 300
Silnik: 3.0 V6 249KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

22 Gru 2018, 14:20

Vogue napisał(a):uszczypliwości cebulaku.


Bana dostaniesz uważaj :D

A teraz pomyśl kto kupuje z miłośników rozrząd za 700zł (kompletny z pompą wody oem) albo upg za 200zł (potem potwierdzę) albo zestaw uszczelek pod dekle 170zł (oem) no powiedz mi kto ??? Kto normalny tyle zapłaci ... :?: Potem resztę sprawdzę :twisted:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Polo R WRC - premiera w Monaco
    Od 2013 roku, począwszy od legendarnego Rajdu Monte Carlo (15 – 20 stycznia), Volkswagen będzie brał udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata FIA (WRC). W sobotę 8 grudnia, przed 250 zaproszonymi gośćmi i dziennikarzami ...

22 Gru 2018, 14:48

Śmieszą mnie wasze bule pupki.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

22 Gru 2018, 15:28

No ale to my mamy ból pupki? Moderatorze...przecież dopiero mieliście z pkc problem że udzielam się przy lex...więc napisałeś głupotę którą prostuje konkretami co chcesz jeszcze więcej...masz ceny, firmy chcesz adresy?

P.s.

Zadzwoniłem do aso upg kosztuje 470zł. Ja mam za 440zł. W sklepie ceny są od 170zł. Drogo prawda?

Autorze tematu jak chcesz konkrety to wal na pw. Jak coś to auto mogę Ci serwisować chcociaż tak naprawdę jest proste jak drut i każdy mechanik sobie z nim poradzi.
Podane ceny o tyle się zmieniają że amatorzy driftu wyciągają te silniki hurtowo dostosowując do mega mocy. Więc jak kiedyś cały słupek mogłeś kupić za 2k tak teraz kosztuje 4k ale to sam słupek. Na szczęście reszty aż tak mocno nie potrzebują...
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Gru 2018, 23:04

Kao napisał(a):szczególnie pompy wody, czujniki, albo klp. UPG jak i kpl zawieszenia, kurde no tanio jak w golf III

Ceny do mojej popularnej Hondy Civic są wyższe niż do IS-a :?
Z jednej strony rozumiem komentarz, bo kiedyś też tak myślałem jak Ty i się trochę obawiałem ale potem zostałem właścicielem i zacząłem się z tego śmiać. :ok:

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Gru 2018, 23:11

Ale przecież ja się nie śmieje, zresztą nie będę odpisywal na głupie komy bo będzie gownoburza, kto ma sie trzepać przy lexie to niech się trzepie, ja mogę jedynie życzyć kondycji
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

22 Gru 2018, 23:24

ale Kao gadasz ogólnikowe farmazony typowe dla osoby, która nie serwisowała tego auta i to wg mnie jest dziwne jak na moda...
Każdy kto miał IS-a i e46 powie, że IS jest tańszy w utrzymaniu ale nie każdy powie, że IS jest lepszy.

szybki napisał(a):Sondy nie pamiętam potem napiszę

Powiem jak u mnie było, co jest pięknym podsumowaniem zrób i zapomnij:
- niemiecki Bosch bez wtyczki - 150zł (wytrzymał 30tys. km)
- japońskie Denso bez wtyczki - 200zł
- japońskie Denso z wtyczką - 300zł (wytrzyma spokojnie 150tys. km)
Teoretycznie 2x droższa z oryginalną wtyczką lub o 1/3 ale przejedzie 5x tyle. Jak ktoś lubi tanie zamienniki aby zaraz opchnać auto dalej (tacy Janusze biznesu najbardziej krzyczą o cenach części) to odradzam IS-a.

Taka mentalność Polaka, że cześci tanie = tanio ale nikt nie patrzy na jakość. Jak kupowałem opony to się pukali w głowę, bo "przecież są nalewki", albo "po co konserwacja", "jesteś głupi, że wymieniasz olej po 8tys., ja tylko dolewam", "póki się nie spier***, to nie ruszaj", "kupię tani zamiennik i sprzedam zanim się rozleci", "jak te Twoje stare tarcze będą u mnie pasować to mi daj".
Szkoda, że jak szuka auta dla siebie, to chcę stanu salonowego...

P.S. Denso do Civica 450zł :?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Gru 2018, 00:13

Kao gdybyś troszku pomyślał to najpierw sprawdziłbyś swoja wiedzę... bo tak naprawdę to Ty w tym temacie odpowiadasz za kolejną [...] ... ja tylko napisałem że

szybki napisał(a):ceny gratów śmieszne


Po czym Ty napisałeś że

Kao napisał(a):szczególnie pompy wody, czujniki, albo klp. UPG jak i kpl zawieszenia, kurde no tanio jak w golf III :happy:


Więc Ci napisałem dokładnie co ile kosztuje logiczne???

szybki napisał(a):Pompa wody aisin 230zł.z przesyłką, kompletny rozrząd z pompą 670zł

szybki napisał(a):Zadzwoniłem do aso upg kosztuje 470zł. Ja mam za 440zł. W sklepie ceny są od 170zł. Drogo prawda?

szybki napisał(a):zestaw uszczelek pod dekle 170zł


A Ty dalej swoje

Kao napisał(a):zresztą nie będę odpisywal na głupie komy bo będzie gownoburza, kto ma sie trzepać przy lexie to niech się trzepie, ja mogę jedynie życzyć kondycji


Miej trochę honoru i nie brnij dalej w coś na czym się nie znasz.

Więc może nam wyjaśnij kto ma brać udział w dyskusji ... jeżeli bierze udział osoba która dane auto/model zna tylko z netu to źle co sam podkreślasz...
Jeżeli jest osoba która serwisuje dane auto, ma ich kilka, jeździ nimi i to więcej niż większość z naszych forumowiczów to co ma napisać??? Podałem Ci ceny części, mogę Ci rozpisać ceny robocizny za które ja naprawię auto (nie własnymi rencami :D ), sam składałem Lexusy pod siebie zaczynając od prostackich kompresorów kończąc na bardzo mocnych wydumkach a Ty dalej co chcesz? Coś więcej???
Wklejałem paragony z tankowań..., wklejałem zdjęcia, dzida wklejał tabelki is200 a tu dalej źle...

Więc napisz nam jaką chcesz usłyszeć prawdę...jeżeli jest to dla Ciebie za mało, no bo chyba dla kogoś kto nie wie nic fajnie usłyszeć wszystko podane na tacy...

I tak jak zawsze podkreślam ze różnica jest pomiędzy nami taka że Ty patrzysz oczami swoimi a ja klienta to jest jeszcze jeden temat...ja jak ostatnio dałem ciała z tematem biuletynów serwisowych Lexusa dotyczących rozwiązań zasilania paliwem bo myślałem jedno a było drugie tak skontaktowałem się z moim rozmówca i przyznałem mu rację potwierdzając to że się myliłem... no ale żeby tak zrobić trzeba mieć jajka i samokrytykę...

p.s.

I fajnie się czuje bo to jest tak jak 959 i dzida ze sławną chłodnicą. Post idioty został a dzidy poszedł do śmieci. Brawo.

Kao napisał(a):kurde no tanio jak w golf III :happy:


I jeszcze co do golfa3 to rozrząd do wersji 2,8 kosztuje 900zł bez pompy wody ... tak w woli ścisłości,
a upg erlinga 150zł... łojtam tak dygresja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Gru 2018, 22:18

Zgłosiłem za obrazę. Szybki masz poważne problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

Co do taniości lexusa...zobaczcie sobie temat dzidy ile zrobił km i ile wpakował w tego ogórka. I to forumowicz który brendzluje się z cenami usługi i części po internatach. Przeciętny użytkownik nie mający za dużego pojęcia o autach zostanie skrojony o dobre 30% więcej.
A w ogóle najgorsze w tym is300 jest to ze żłopie paliwo jak czołg i w ogóle nie jedzie. Jeszcze jako ciekawostkę ci powiem szybki. Zrobiłem e39 przez pol roku 10kkm i nie musiałem robić remontu połowy auta jak dzida. Na szczęście mam nadzieje ze po nowym roku trafie jakieś ładne e60 535d bo ten samochód rujnuje mi samopoczucie spalaniem rzędu 20l/100km i tym ze generalnie to przy takim spalaniu jedzie jak osiołek. Na weekendy takie auto tak na codzień patologia finansowa. Mogłem nie sprzedawać tej 211 i poczekać aż będzie e60 :(
959rn
Początkujący
 
Posty: 87
Auto: Dieselek

23 Gru 2018, 22:28

959rn napisał(a):Co do taniości lexusa...zobaczcie sobie temat dzidy ile zrobił km i ile wpakował w tego ogórka.


Aż wszedłem w temat dzidy - włożył 6100zł przez 3,5 roku co daje ~1740zł rocznie. Przeliczając na km to wyszło mu 2600zł na 10 000km. To są wysokie koszty??? I to jeszcze przy eksploatacji prawie i wyłącznie na krótkich trasach...
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

23 Gru 2018, 22:57

Robiąc 500km miesięcznie to ten samochód chyba stał więcej u mechaników niż po drodze jechal...a tu takiej koszty
Ps coś pokrętne te twoje obliczenia
959rn
Początkujący
 
Posty: 87
Auto: Dieselek