AUTOMATYCZNA SSANIE

26 Lut 2010, 16:22

witam.
OPISYWAŁEM W JEDNYM Z TEMATÓW PROBLEMY Z WSKAZANIEM TEMP.SILNIKA.(na wskazniku)
Pomimo wymiany termostatu i spr czujnika oraz przewodności kabelków dalej auto wskazuje mi tem.żędu 35-st.
Ponadto mimo temp.otoczenia +10st.auto bardzo długo jedzie na zsaniu utrzymując obroty na poziomie 2000obr/min.

Jakieś rady???
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 18:31

karton na chlodnice? :wink:
ja mam podobny problem pomimo wymiany termostatu i czujnika silnik sie nie nagrzewa (no chyba ze dostanie ostro w d..pe :wink: i to przy zaslonietej do polowy chlodnicy)Termostat niby powinien otwierac sie przy 82 stopniach tylko chyba jakichs chinskich ;P
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

26 Lut 2010, 18:58

PITSJ413:), PITSJ413:), no tak czujnik dali mi nie ten id innego modelu.wymieniłem w sklepie na właściwy jak w przyszłym tygodniu będę miał chwilę to go wymienie i wtedy powiem czy problem dalej jest.

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 17:59 ]
PITSJ413:), alboo nawet i jutro :lol:
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 19:04

Ale ty jesteś nie przewidywalny :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Lut 2010, 19:08

samurajsj700, było by chłodzenie powieytrzem i po problemie by byo hihihihi

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 18:10 ]
samurajsj700, na codzień mam dość przewidywalności w pracy hahahah a tu ucze się na błędach.powoli powoli i za jakiś czas sam wiele rzeczy zrobię,albo i nie :grin: :grin: :grin:
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

26 Lut 2010, 20:01

ja to juz dwa czujniki wkladalem i nic to napewno jest wina termostatu :evil: nie wiem jak oni je robia ze otwieraja sie od letniej wody :???:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Porsche 918 Spyder hybrid - 2,6 sek., 887 KM
    Niemcy postanowili zaproponować światu jeden z najmocniejszych układów hybrydowych. W przypadku zaprezentowanego w 2010 roku na Salonie Samochodowym w Genewie i wprowadzonego do sprzedaży w 2013 roku modelu 918 Spyder, ...

26 Lut 2010, 20:45

PITSJ413:), ale tak jak pisałem termostat jest nojka i to nie z krainy gumek tj chiny
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU

27 Lut 2010, 22:47

u mnie tez nowka :evil: Jakis franuzki :neutral: chyba trzeba bedzie innego poszukac :wink: dobrze ze mam reczne ssanie to tyle paliwa nie zre jak automat :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

28 Lut 2010, 12:06

PITSJ413:), paliwa aż tak dużo nie wciąga.nie mam pojęcia jak na trasie bo tylko i wyłącznie jazda w terenie ale zalałem pod kurek dwa dni się bawiłem tak po trzy godz.dziennie w terenie cały czas włączony 4x4 i głównie bieg 1 i 2 i spalił około12L
KONTROLA JEST NAJWYŻSZĄ FORMĄ ZAUFANIA
white wolf
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 287
Miejscowość: FESTUNG BRESLAU