REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Rozumiem że masz Continental EcoContact 6, a to że jej bok jest bardziej elastyczny nie oznacza że jest słabszy od tej w której wydaje się twardszy. Plusem tej opony będzie na pewno praca która dodatkowo wyciszy wszelkie nierówności i pozwoli odciążyć zawieszenie.Magloy napisał(a):boje sie jechać powyżej stówy bo są tak cienkie i miękkie po bokach czy takie one poprostu są?
Hm... tu akurat bok opony nie ma znaczenia przy oporach toczenia. Klocki zużywają się w zależności od twojego stylu jazdy i przypuszczam ze opór toczenia między oponami nie wpłynie na ich zużycie. Za to na pewno jeżeli mają mniejszy opór toczenia powinna się pojawić jakaś znikoma oszczędność na paliwie w dłuższej perspektywie czasu.Magloy napisał(a):Poprzednie Klebery HP3 były zdecydowanie twardsze jakby grubsze po bokach, różnice zauważyłem przy wymianie opór toczenia mają tak mały że napewno szybciej pójdą klocki hamulcowe
Moim zdaniem nie masz się czym przejmować jeżeli chodzi o jazdę. Co do przedziurawienia to każdą oponę bez większego problemu można uszkodzić w ten sposób więc nie ma co się nad tym rozczulać.Magloy napisał(a):cienkie po bokach i tylko to mnie martwi w czasie jazdy jest tak cienka że menel bez problemu może je w nocy podziurawić śrubokrętem