Po czterdziestu latach obecności w Europie, Mitsubishi Motors utrzymuje pozycję marki kojarzonej przez europejskich klientów z wysoką jakością, której źródło tkwi w japońskich metodach konstruowania i produkowania samochodów, przekładających się na niezawodność cenioną na całym kontynencie.
Świadczą o tym najnowsze wyniki badań zadowolenia klientów przeprowadzone przez ADAC i opublikowane niedawno w Niemczech. Ponad 20 tysięcy właścicieli samochodów zostało poproszonych o ocenę "swoich" marek, zarówno pod kątem samego produktu, jak i jakości obsługi klienta. ADAC to największy automobilklub w Europie, liczący ponad 18 milionów członków.
Trend rosnący W tym roku, firma spod znaku Trzech Diamentów ponownie zabłysnęła w oczach swoich szczególnie wymagających, niemieckich klientów: Jakość serwisu: trzecie miejsce (w zeszłym roku czwarte miejsce); Postrzeganie marki: jedenaste miejsce (na 25 badanych marek); Zadowolenie z samochodu: ósme miejsce modelu ASX (bezpośrednio za europejskimi samochodami z segmentu premium).
Uznanie dla modelu Space Star ADAC wysoko ocenił ostatnią propozycję firmy Mitsubishi Motors – całkowicie nowy, bardzo oszczędny i racjonalnie skonstruowany model Space Star. Wśród wielu zalet, szczególnie doceniono niskie zużycie paliwa, które w opinii magazynu "ADAC Motorwelt" (wydanie z września 2013) pozwoliło uznać ten samochód za "najlepszy wybór wśród ekonomicznych samochodów miejskich".
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Kierowco, nie bądź drogowym recydywistą Ryzykowne zachowania użytkowników dróg mają negatywny wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego i powodują wypadki ze skutkiem śmiertelnym. Jednak wciąż się zdarzają, często świadomie popełniane wielokrotnie. ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.