REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Invi napisał(a):Kupić AMG v8 biturbo to jedno, utrzymać drugie. Zrobienie rozrządu razem z wariatorami w takim 3.0tfsi prawdopodobnie przekroczy 10k, stronic czyli dsg również wiecznie nie jest a potrafi polecieć po kieszeni.
JanekKapucha napisał(a):Modele jakie biorę pod uwagę to:
E63 AMG W212
A6C7 3.0 TFSI
szybki napisał(a):Jak chciałbyś sam sobie zrobić takie coś ze słabszego auta to pewnie 10k.wydałbyś w dopracowanie wydechu ze strojeniem, i paliwem.
Invi napisał(a):ą nietuzinkowością, szczególnie w przypadku a6c7 to bym nie przesadzał W Krakowie czy na śląsku jest tego w opór, szczerze mówiąc nie ma też tygodnia żebym nie miał w zasięgu wzroku e63
Invi napisał(a):co do kosztów serwisu - nie wiem jak inni ale moim zdaniem 120k na auto to nie jest budżet "sky is the limit" i jednak jakiś rozsądek warto zachować, szczególnie w przypadku używki. 10k na rozrząd to 10% wartości auta, które na wartości zyskiwać nie będzie.