Bardzo mocne MĘSKIE auto, z charakterystyką "rodzinną" 120 tys zł.

23 Lut 2020, 20:38

Witam,
tak jak w temacie, poszukuje męskiego auta czyli konkretny silnik i auto na pewno nie jakiś kompakt młodzieżowy czyli hot-hatche odpadają, limuzyna mocna, raczej świeższy rocznik i turbo z dobrym potencjałem.
Mam dziecko, mam żonę i chce powrócić do czasów zabawy hot-hatchami z dawnych lat, śmigałem Astrą H OPC a teraz czas na inny wymiar auta.

Modele jakie biorę pod uwagę to:
E63 AMG W212
A6C7 3.0 TFSI

Co sądzicie ewentualnie jakie inne auta można by polecić?
JanekKapucha
Nowicjusz
 
Posty: 3

23 Lut 2020, 20:43

Dorzucić trochę gotówki i szukaj S6 C7 V8T a z innych opcji to może A8 D4 4,2 TDI?
Jest jeszcze np M5 F10
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

23 Lut 2020, 20:57

Kupić AMG v8 biturbo to jedno, utrzymać drugie. Zrobienie rozrządu razem z wariatorami w takim 3.0tfsi prawdopodobnie przekroczy 10k, stronic czyli dsg również wiecznie nie jest a potrafi polecieć po kieszeni.

Generalnie jeśli koszta Cię nie przerażają to możesz też zerknąć na trochę mniesze auto
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Lut 2020, 21:02

S60 t6 3.0?
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

23 Lut 2020, 21:24

Volvo odpada, silnik bez potencjału i brak konkretnego napędu
Raczej jak poszukuje takich aut to nie spodziewam się serwisu na poziomie peżota 1,6 :)
JanekKapucha
Nowicjusz
 
Posty: 3

23 Lut 2020, 21:24

Invi napisał(a):Kupić AMG v8 biturbo to jedno, utrzymać drugie. Zrobienie rozrządu razem z wariatorami w takim 3.0tfsi prawdopodobnie przekroczy 10k, stronic czyli dsg również wiecznie nie jest a potrafi polecieć po kieszeni.


Invi ale z drugiej strony jak chcesz coś nietuzinkowego w technologi zgodnej z wiarą kierowcy to kiedy i co masz sobie kupić... masz auta które mają zaje fajne osiągi, dają frajde więc co przy 120k.wartości i poziomu frajdy znaczy 10k w rozrząd... Jak chciałbyś sam sobie zrobić takie coś ze słabszego auta to pewnie 10k.wydałbyś w dopracowanie wydechu ze strojeniem, i paliwem.

JanekKapucha napisał(a):Modele jakie biorę pod uwagę to:
E63 AMG W212
A6C7 3.0 TFSI


Oba ambitne typy tylko całkowicie inne przekładanie na asfalt jazdy.
Sądzę że musisz się przejechać jednym i drugim.
Oczywiście bardziej uniwersalny jest 3,0tfsi :twisted:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hybrydowe hity 2017 roku
    Za nami przełomowy dla motoryzacji rok 2017. To czas, w którym na rynku debiutuje coraz więcej modeli z napędem hybrydowym i pierwszy raz w historii widoczny jest wyraźny, spadkowy trend sprzedaży samochodów ...

23 Lut 2020, 21:45

Z tą nietuzinkowością, szczególnie w przypadku a6c7 to bym nie przesadzał :mrgreen: W Krakowie czy na śląsku jest tego w opór, szczerze mówiąc nie ma też tygodnia żebym nie miał w zasięgu wzroku e63

A co do kosztów serwisu - nie wiem jak inni ale moim zdaniem 120k na auto to nie jest budżet "sky is the limit" i jednak jakiś rozsądek warto zachować, szczególnie w przypadku używki. 10k na rozrząd to 10% wartości auta, które na wartości zyskiwać nie będzie.

szybki napisał(a):Jak chciałbyś sam sobie zrobić takie coś ze słabszego auta to pewnie 10k.wydałbyś w dopracowanie wydechu ze strojeniem, i paliwem.


Już kiedyś pisałem, że od przyspieszeń mam motocykl, który kosztując te 10k robi 0-100 niby w 3,5s
Powiedzmy, że uważam się za "miłośnika motoryzacji" i frajdę sprawi mi posiadanie czegoś naprawdę nietuzinkowego i poruszającego serce niż ałdi za 100k.

BTW poczekajcie aż się wyprowadzę na wieś. Takiego zbioru - nie sprzedam, będę robił - to w całym powiecie nie będzie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

23 Lut 2020, 22:14

Tylko do motocykla nie zapakujesz dziecka, nie weźmiesz żony i nie pojedziesz autostradą jak jesteś kawalerem to taka opcja wchodzi w grę i to tylko wiosną/latem, zacznie padać z nieba i motor odpada, dlatego szukam alternatywy.
a A6 C7 z 3,0T jest raczej rzadkie, co innego jakieś TDI
Takie A6 C7 z 3 litrówką doładowną oferuje to co prawie żadne auto tej klasy.
JanekKapucha
Nowicjusz
 
Posty: 3

23 Lut 2020, 22:35

Invi napisał(a):ą nietuzinkowością, szczególnie w przypadku a6c7 to bym nie przesadzał W Krakowie czy na śląsku jest tego w opór, szczerze mówiąc nie ma też tygodnia żebym nie miał w zasięgu wzroku e63

Nie wiem bo jeżdże w wawie i tam są to dosyć wyjątkowe auta.
Invi napisał(a):co do kosztów serwisu - nie wiem jak inni ale moim zdaniem 120k na auto to nie jest budżet "sky is the limit" i jednak jakiś rozsądek warto zachować, szczególnie w przypadku używki. 10k na rozrząd to 10% wartości auta, które na wartości zyskiwać nie będzie.

Invi mniej teorii więcej praktyki... :D
Jak masz wątpliwości zapraszam na wiosnę :)

Podsumowując oba auta nie mają substytutu w dzisiejszych czasach. A będzie gorzej.
Porównanie do moto jest nie teges. Dwie różne opcje frajdy.

Tak jeszcze pomyślałem o isf będzie v8 super skrzynka ale nie tak szybko za to może być sporo taniej.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10788
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

23 Lut 2020, 22:35

Posiadając Golfa V GTI z 2-litrowym TFSI, domyślam się co może robić 3-litrowe 6 cylindrowe turbo z kompresorem i to jeszcze po programie..
Jeszcze jest S8 D4 /z początku produkcji powinieneś znaleźć/
Bartolekk
Aktywny
 
Posty: 418
Prawo jazdy: 15 10 2000
Przebieg/rok: 24tys. km
Auto: Fiat Bravo sport
Silnik: Tjet 150
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008