Bardzo proszę o pomoc - mazda.

18 Maj 2010, 14:05

Witam.

Mam do was dwa pytania.

Otóż.

Mam na oku taką mazdę - [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Jak myślicie, za taką cenę opłaca się ją brać?

Czy jej awarje mogą mnie wyczyścić z pieniędzy?

Moje drugie pytanie.

Nie znam się dobrze na samochodach, czy instnieje możliwość pojechania na stacje kontroli pojazdów i tam zostawić samochód na przegląd?

Chodzi mi o taki przegląd przed kupnem, żebym wiedział co jest do wymiany, co zepsute itd..

Jeżeli jest taka opcja, może orientujecie się ile to kosztuje?

Każda informacja jest dla mnie na wagę złota.

Pozdrawiam.
seromontis55
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

18 Maj 2010, 14:35

Mazda z linku jest na 100% powypadkowa i kiepsko naprawiona - proszę nie pisać że tego po zdjęciu nie da się ocenić bo ślepym trzeba być w tym wypadku aby tego nie zauważyć, przynajmniej sprzedawca nie pisze, że bezwypadkowy. Do tego modyfikacje mogą sugerować zajeżdżanie przez jakiegoś pseudo - sportowca ale tego udowodnić się nie da, tutaj tylko spekulacje. Generalnie silniki 1.5 są polecane i dobrze się sprawują, jednak nie wiem nic jak jest z 1.6
Natomiast co do przeglądu to jak najbardziej jest taka możliwość nawet to konieczne a za konkretne przetrzepanie samochodu max 200 zł.
Polecam jednak wziąć ze sobą kogoś kto zna się na rzeczy i potrafi poznać zajechane i powypadkowe auto bo dziś trzeba na to szczególnie uważać.
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

18 Maj 2010, 16:57

1651wyświetleń ogłoszenia o czymś świadczy.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna