Bardzo Ważne !

15 Lut 2010, 16:11

Cześć. Jestem na forum po raz pierwszy. również nie wiedziałem gdzie napisać i umieścić tą wiadomość więc postanowiłem ,że umieszczę ją tutaj(chwilowo) a kiedy dowiem się co i jak osobiścię skasuje temat. A więc mam 18 lat i kompletnie nie znam się na samochodach ,niedługo chciałbym zrobić prawko ale to trochę bez sensu bo po co robić prawko jak mi coś się w samochodzie zespsuje a ja nie będę wiedział co i będzie pojeżdzone ;/ dlatego chciałbym się was zapytać gdzie mogę zacząć zdobywać informacje o samochodach itp(stronki www) z góry dzięki ;)
awokadosbmw
Nowicjusz

Miejscowość: Łęczna

15 Lut 2010, 17:21

Nie lepiej znaleść jakąs robote na wakacje w jakimś warsztacie samochodowym?? Zawsze sie coś podłapie,ja sam jestem na poszukiwaniu jakieś roboty własnie w jakimś warsztacie samochodowym,nawet moge trzymać śrubokręt byle bym coś podłapał.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Lut 2010, 17:49

Ludzie to mają problemy.. Najpierw zdaj prawko! Myślisz że to Ci pójdzie tak łatwo?? Zejdzie Ci trochę, przez ten czas nauczysz się podstaw "samochodu" i podstaw jazdy, jak zdasz egzamin będziesz mógł się poruszać po drodze...

Co do nauki mechaniki to zależy jakim samochodem będziesz jeździł. Jak to będzie jakiś nowszy rodziców to tam nie będzie się miało co psuć - czasem jakiś duperel, a wtedy radzisz sobie tak że opisujesz objawy, ktoś Ci diagnozuje i stara się wytłumaczyć naprawę, w zależności od trudności robisz sam albo dajesz do mechanika i patrzysz jak on to robi.

Jak chcesz kupić starszy samochód za grosze to i naprawy będą ciągłe, ale też zwykle łatwe w samodzielnej naprawie.