Witam. Problem polega na tym że po odpaleniu silnika na zimnym przy temperaturze około 20 stopni na dworze samochód puszcza Biała szarą chmurę która dosyć specyficznie śmierdzi. Plyn chłodniczy do tego czasu był na górnej kresce A jak dziś zajrzałem to bylo go że 2 3 cm za dużo . Uszczelka pod głowicą robiona była 25 tysięcy kilometrów temu. Dodam że dym jest nawet po rozgrzaniu silnika tylko przy nagłym wciśnięciu gazu chociażby do 1.5k obrotów. Samochód ogólnie od jakiegoś czasu gdy jest rozgrzany przy rozruchu następuje mocne uderzenie ale to chyba poduszka więc to raczej nie może mieć z tym nic wspólnego. W zbiorniku wyrownaczwym nie ma oleju ani na jego korku A na korku od oleju jest tylko i wyłącznie czysty olej. Poziom oleju również jest w odpowiednim stanie. Jeśli to ma jakieś powiązanie to dodam że gdzieś pod maską od jakiegoś czasu coś dzwoni ale na wysokich obrotach tego już nie słychać A na 1 i 2 biegu między 1.5 a 2.5 tyś obrotów coś gwiżdże dosyć głośno (pewnie turbina). Czy jesteście w stanie mi powiedzieć co by to mogło być?
cluber020 napisał(a):Plyn chłodniczy do tego czasu był na górnej kresce A jak dziś zajrzałem to bylo go że 2 3 cm za dużo
Sprawdzasz zawsze na zimnym silniku?
Z tego co piszesz można by było wywnioskować że płyn chłodniczy przedostaje się do komory spalania i stąd przez chwile po odpaleniu taki dym, ale płynu chłodniczego nie ubywa hm…
Gdzie w Europie obowiązują winiety na autostrady? To warto wiedzieć! Wybierając się w zagraniczną podróż samochodem, trzeba pamiętać o tym, że bardzo wiele tras po Europie nie jest bezpłatnych. Opłatą objęte są autostrady i drogi szybkiego ruchu. W niektórych krajach, tak jak ...
Lexus NX w pogoni za dziecięcymi marzeniami Jak trafić klipem reklamowym do inteligentnych odbiorców? Zbudować przekaz na pozytywnych uczuciach, wprawić w wibracje poczucie humoru i szybko zakończyć niespodzianką. Taki właśnie jest nowy, 30-sekundowy film reklamujący ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.