Charczenie (terkotanie) na postoju w pozycji "P" jak i w czasie jazdy.
Objaw tylko na rozgrzanym silniku w zakresie obrotowym 1500-3000 RPM.
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
nie masz racji niestety. Dla przykładu kiedyś miałem Sonatę postukiwanie było tylko przy 2.5,3.0 tys/obrotów tylko na ciepłym silniku. Olałem to i po jakims czasie zaczęło stukać coraz częsciej i głośniej. Zresztą u Ciebie też stuki się nasilają. Wiec jeszcze masz szanse. Miska w dół i panewki do sprawdzeniapluto1983 napisał(a):Panewki walą w każdym zakresie.
Dlaczego nie w takim? Kiepski olej nie wymieniany na czas i można je załatwić w kilka tysięcy km.pluto1983 napisał(a):A ja stawiam, że to żadne tam panewki. Nie w takim aucie przy 180 tys. km
No ale już masz diagnozę że to panewka, przynajmniej tak napisałeśpluto1983 napisał(a):Gorzej jak tylko wyjdzie, że to nie było nic w silniku tylko obok.
pluto1983 napisał(a):Też wyszło, że panewka
Może mieć już inne oznaczenie jak był montowany w innym modelu ale tu masz silnik z 2014 roku więc 7 lat młodszy od twojego więc na pewno coś w nim zostało zmodyfikowane stąd inne oznaczenia. Musisz upewnić się że cały osprzęt który masz przy swoim silniku będzie pasował do tego nowego.pluto1983 napisał(a):W Avalonce jest symbol 2GR-FE a w tym silniku co ma być założony niby od Sienny jest jakiś dziwny symbol V2GR-L83LT 175. Co to kurna jest?
To nie tak jak myślisz, wszystkiego nie przewidzisz, czasami wydaje się że wszystko pasi a zaczynasz składać to okazuje się że jednak nie pasi. I znowu mogę Ci tu przytoczyć przykład wyżej wspomnianego mercedesa. Wymiana miała wyjść 10 tyś a wyszło 24.pluto1983 napisał(a):To już problem gościa, który go sprzedaje i jednocześnie przekłada.