Big problem z silnikiem w Toyota Avalon 2007.

09 Paź 2017, 13:37

Wcześniej myślałem, że to skrzynia, ale to jednak silnik więc założyłem nowy temat.
Charczenie (terkotanie) na postoju w pozycji "P" jak i w czasie jazdy.
Objaw tylko na rozgrzanym silniku w zakresie obrotowym 1500-3000 RPM.

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

pluto1983
Nowicjusz
 
Posty: 19
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Toyota Avalon Touring
Silnik: 3.5 V6 268 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

09 Paź 2017, 16:35

Po mojemu to panewki.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8577
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

09 Paź 2017, 18:22

Panewki walą w każdym zakresie.
pluto1983
Nowicjusz
 
Posty: 19
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Toyota Avalon Touring
Silnik: 3.5 V6 268 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

10 Paź 2017, 02:37

Panewki to tez prblem silnikow Toyoty Celici,mysle,ze przez stosowaie nieodpowiedniego oleju.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8577
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

10 Paź 2017, 07:13

pluto1983 napisał(a):Panewki walą w każdym zakresie.
nie masz racji niestety. Dla przykładu kiedyś miałem Sonatę postukiwanie było tylko przy 2.5,3.0 tys/obrotów tylko na ciepłym silniku. Olałem to i po jakims czasie zaczęło stukać coraz częsciej i głośniej. Zresztą u Ciebie też stuki się nasilają. Wiec jeszcze masz szanse. Miska w dół i panewki do sprawdzenia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16696
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

12 Paź 2017, 11:10

A ja stawiam, że to żadne tam panewki. Nie w takim aucie przy 180 tys. km jak to słychać bardziej z boku przy osprzęcie....
Z resztą okaże się może w sobotę.
pluto1983
Nowicjusz
 
Posty: 19
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Toyota Avalon Touring
Silnik: 3.5 V6 268 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Opel ADAM zdobywa nagrodę Red Dot za wzornictwo
    Zdaniem ekspertów i klientów, doceniających niekonwencjonalny wygląd i przełomowe technologie, Opel ADAM to prawdziwy krzyk mody. Najnowszym potwierdzeniem tej opinii jest renomowana nagroda Red Dot za wzornictwo, ...
    [E] 300C 3,5 / C6 3,0 / Legend IV 3,5 / GS 300 mk3
    Podstawowe kryteria zestawienia: - limuzyna segmentu E - silnik benzynowy o mocy ok. 250KM - automatyczna skrzynia biegów - modele z okolic 2006 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Chrysler 300C 3,5 - 249KM - ...

13 Paź 2017, 14:35

pluto1983 napisał(a):A ja stawiam, że to żadne tam panewki. Nie w takim aucie przy 180 tys. km
Dlaczego nie w takim? Kiepski olej nie wymieniany na czas i można je załatwić w kilka tysięcy km.

Zdejmij pasek i sprawdź alternator i wszystkie rolki oraz sprężarkę klimatyzacji.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

13 Paź 2017, 19:25

Mój znajomy kupił GLK 220 z padniętym silnikiem, przebieg 82tys. Posypane panewki, co się okazało gość jak kupił auto w salonie nigdy już powtórnie się w nim nie pojawiał, nawet na przeglądy, prawdopodobnie nie robił serwisów w ogóle. Także wszystko jest możliwe. Daj znać co wyjdzie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16696
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

18 Paź 2017, 08:13

Też wyszło, że panewka. Widocznie baba,która nim jeździła poprzednio przeciągnęła go może bez oleju na sucho i załatwiła ten engine.Nie wiadomo jaki wałek będzie po rozebraniu czy porysowany czy nie. Wiec koszty naprawy spore.
Tak więc wole dołożyć i kupić drugi silnik.
I tu się pojawia kolejne pytanie. W Avalonce jest symbol 2GR-FE a w tym silniku co ma być założony niby od Sienny jest jakiś dziwny symbol V2GR-L83LT 175. Co to kurna jest?
Ostatnio edytowany przez pluto1983, 18 Paź 2017, 08:17, edytowano w sumie 1 raz
pluto1983
Nowicjusz
 
Posty: 19
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Toyota Avalon Touring
Silnik: 3.5 V6 268 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

18 Paź 2017, 08:17

Rozebrać silnik wał pomierzyć i jak się mieści w normach to do szlifu. Po co drugi silnik bedziesz kupował? Tych aut jest mało wiec i silnik dostać będzie ciężej.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16696
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

18 Paź 2017, 08:22

Tych aut jest mało, ale silników niekoniecznie. Były przecież one montowane w Lexusach RX-ach, Toyota Sienna.... Poza tym tu mam motor z 2014, a nie się będę bawił w jakieś szlify wałków. Tak się składa, że gość od którego kupiłbym silnik ma takich kilka i juz kilka ich takich włożył wiec to wcale nie taki unikat. Gorzej jak tylko wyjdzie, że to nie było nic w silniku tylko obok.
pluto1983
Nowicjusz
 
Posty: 19
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Toyota Avalon Touring
Silnik: 3.5 V6 268 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

18 Paź 2017, 09:43

pluto1983 napisał(a):Gorzej jak tylko wyjdzie, że to nie było nic w silniku tylko obok.
No ale już masz diagnozę że to panewka, przynajmniej tak napisałeś
pluto1983 napisał(a):Też wyszło, że panewka


pluto1983 napisał(a):W Avalonce jest symbol 2GR-FE a w tym silniku co ma być założony niby od Sienny jest jakiś dziwny symbol V2GR-L83LT 175. Co to kurna jest?
Może mieć już inne oznaczenie jak był montowany w innym modelu ale tu masz silnik z 2014 roku więc 7 lat młodszy od twojego więc na pewno coś w nim zostało zmodyfikowane stąd inne oznaczenia. Musisz upewnić się że cały osprzęt który masz przy swoim silniku będzie pasował do tego nowego.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

18 Paź 2017, 10:10

To już problem gościa, który go sprzedaje i jednocześnie przekłada.
A symbol symbolem, byle się nie okazało, że to silnik od Is 350 gdzie już było 2GR-FSE i d.... Gazu się wtedy nie zamontuje.
pluto1983
Nowicjusz
 
Posty: 19
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Toyota Avalon Touring
Silnik: 3.5 V6 268 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2007

18 Paź 2017, 11:38

pluto1983 napisał(a):To już problem gościa, który go sprzedaje i jednocześnie przekłada.
To nie tak jak myślisz, wszystkiego nie przewidzisz, czasami wydaje się że wszystko pasi a zaczynasz składać to okazuje się że jednak nie pasi. I znowu mogę Ci tu przytoczyć przykład wyżej wspomnianego mercedesa. Wymiana miała wyjść 10 tyś a wyszło 24.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16696
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Paź 2017, 08:26

Dokładnie tak jak pisze [email widoczny po zalogowaniu] Poza tym biorąc pod uwagę ceny tych silników plus koszty wymiany silnika i ewentualne problemy to myślę że wydając połowę tej kwoty wystarczy na naprawę twojego silnika i będzie przynajmniej wiedział na czym stoisz.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999