
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PhantomASA1 napisał(a):Co jest ciekawe,dla osób oszczędnych poleca się te auta z silnikami benzynowymi czyli 1.8 i 2.0(316i i 318 i),silniki bezproblemowe,trwałe i oszczędne.Faktem jest Diesle mniej palą ale pamiętaj o tym,że w przypadku awarii zapomnij o jakichkolwiek oszczędnościach.Polecane silniki Diesla z tych dwu litrowych to: 2.0(320d 136KM 1998-2001r) oraz 2.0(320d 150KM 2001-06r)Naturalnie są jeszcze jednostki 3 litrowe ale nie wiem czy one ciebie będą interesować .Auto oczywiście wysokiej jakości
jiGsaw napisał(a):Tak naprawdę to się źle wyraziłem, chodziło mi bardziej o tą całą dywagację na temat nie wiadomo jakich silników, gdy tymczasem kolega ma ograniczony budżet i na diesel'a E46 go nie stać, a co dopiero na jakieś 3.0d. Co do progów - no wiesz, ja tam też widziałem dużo pognitych golfów 2, a te jak wiadomo niebite niegniją. Podobnie jest z BMW. Bardzo wiele to szroty powypadkowe i tutaj korozja może być. Kolejna nieprawidłowość - ktoś pisał, że 2.8 spali na trasie mniej jak 1.8 i w ogóle pali litr więcej... no bez przesady. Owszem na dynamicznej trasie 1.8 spali niewiele mniej od 2.8, ale przy oszczędnej jeździe różnice będą wyraźne, a w mieście jeszcze większe, zwłaszcza przy ostrej. Co nie zmienia faktu, że M52B28 to jeden z najlepszych motorów, jakie wypuściło BMW.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki BMW. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne BMW