Ta limuzyna to nie jest auto dla ludzi o przeciętnych dochodach
Nie każdy warsztat poradzi sobie z poważniejszą naprawą.Nawet po 300 kkm to auto może wyglądać jak to ,które dopiero wyjechało z fabryki, gdyż zastosowane materiały są wysokiej jakości.Utrzymanie tej bryki w nienagannym stanie do tanich nie należy,trafia na sprzedaż zazwyczaj wtedy gdy zaczyna się mścić wcześniejsze oszczędzanie ,to auto jest Super pod warunkiem,że właściciel nie skąpi grosza na fachową obsługę.Wnętrze tego auta jest wysokiej jakości, ale dużo w nim wyposażenia ,które może się zepsuć.Plusy:Wysoka jakość wykonania,bardzo wysoki prestiż.Bezpieczna konstrukcja,niskie ceny zakupu,szeroka gama doskonałych jednostek napędowych.Wady:Bardzo wysokie koszty utrzymania(zwłaszcza wersji740d i 750iL),wysokie ryzyko kradzieży,dużo niedoinwestowanych,zaniedbanych egzemplarzy chociaż sprawiają wrażenie stanu idealnego.Typowe usterki:Pękające głowice w 725tds,usterkowe wyświetlacze,zgrzyty przy wrzucaniu biegów,usterki czujników ABS-u,szybkie zużycie elementów zawieszenia,awarie skrzyń automatycznych w mocniejszych wersjach,usterkowy układ czujników cofania.Ogólnie o tym aucie można powiedzieć tak----dla ludzi ,którzy nie liczą się z kasą i bez mrugnięcia okiem jadą do ASO BMW.Części do tej limuzyny kosztują kilkakrotnie więcej niż do BMW niższej klasy.Instalacja gazowa kosztuje już od 4500 zł a przegląd kosztuje nie 100 tylko 230 zł.Tańsze w utrzymaniu są modele ze zwykłą skrzynią biegów(wymiana sprzęgła z robocizną ok.1500 zł),zużyty automat to pasmo nieszczęść, chociaż bardziej pasuje do stylu tego krążownika,naprawy w przypadku awarii ASB oscylują w granicach 4000 zł.Ogumienie z najniższej półki kosztuje z wymianą 2000 zł a z wyższej bardziej pasującej do tego modelu(osiągi) 4000 zł.Ubezpieczenie pełne z maksymalną zniżką zaczyna się od 2500 zł,bez autocasco ani rusz,te auta giną
Lpg nadaje się do każdego z tych silników benzynowych ale instalacje tylko z najwyższej półki.Konkurenci to, Mercedes S oraz AUDI A8.