BMW 316 zagrzałem

06 Gru 2008, 00:13

witam na wstepie powiem ze jestem zielony kompletnie jesli chodzi o zagadnienia tehcniczne . problem wyglada tak , w dniu dzisiejszym w czasie jazdy auto zgaslo 1 raz,pozniej 2 ... po chwili odpalilem i przejechalem jeszce kawalek i znow zgaslo ... spoda maski lecial lekki dymek , po sprawdzeniu kontrolek i zbiorniczka z plynem chlodniczym okazalo sie ze go niema ( kretyn ze mnie ze nie zauwazylem tego ,wiem ) plyna szybko uzupelnilem,dalem jakas godzine prawie aby auto odpoczelo ale byla za bardzo przegrzane , jakos do domu dojechalem. na miejscu dolalem znow plynu i zaczelo go wyrzucac lekko z chlodnicy .. teraz moje pytanie czy bardzo moglem uszkodzic przez to silnik itd lub jakie moga byc tego konsekwencje . z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam
eldawid
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: 3miasto
  • 06 Gru 2008, 03:45

moze być uszczelka pod głowicą może być pęknięcie głowicy
    fredas
    Początkujący

06 Gru 2008, 07:58

Bardzo mądre posunięcie nalać zimnego płynu na zagrzany silnik. Uszczelka pod głowicą,głowica,a nawet blok może być pęknięty.
    v40
    Początkujący

06 Gru 2008, 18:16

kolego z tym plynem to tak samo jakbys goracy silnik polal zimna woda a jezeli teraz zimny odpala a po rozgrzaniu gasnie to uszczelka a jezeli wogole nie pali to pewnie glowica niestety
    kamilszczak01

06 Gru 2008, 18:47

Silnik m10 czy m40??
    piotr84
    Nowicjusz

Miejscowość: Bydgoszcz - okolice

06 Gru 2008, 19:00

wiec teraz tak, plyn dzis rano byl dolany na zimny silnik , po poludniu jak wrocilem z pracy bylo go mniej niz poziom ktory byl wczesniej , drugie odpalil bez problemu,wskazowka wskoczyla na srodek , zrobilem nim rundke i zaczela powoli uciekac w prawa strone az doszla prawie dop czerwonego pola,samochod odstawilem i to tyle. zaznacze ze odpalil dzis za 1 razem bez problemow.

powiedzialem ze jestem totalnie zielony i nie wiem jak postepowac ... dlatego pytam o rady sugestie ... z gory dzieki