BMW 320, 99 wypadanie zaplonow

17 Paź 2007, 15:04

Witam!
Jest taki problem ze, pojawia sie wypadanie zaplonow na 4,5,6 cylindrze, ale tylko przy podlaczonym przeplywomierzu.Jak odlaczam przeplywomierz wszystko chodzi pieknie cacy...
Bylem u kilku mechaników, poczatkowo stanelo na przeplywce...ale ze jest to juz 3 z kolei i na kazdej jest tak samo, to niemam pojecia o co chodzi, i jezdze z odlaczonym przeplywomierzem, bo wtedy nie ma tego wypadania zaplonow...Niby reszta jest ok, swiece wymienione, cewki dobre.Mechanicy mowili ze trzeba wymienic przeplywomierz... no ale jesli na kazdym jest to samo , to musi byc cos nie tak.To kupilem wpierw zamiennik, bylo to samo, wypadanie to zamowilem oryginal , jest oryginal i jest to samo, a jak wyjme przeplywke jest wszystko dobrze :(
i denerwujace jest to o tyle ze bez przeplywomierza samochod jak jest zimny to nie ma mocy , musi sie dobrze nagrzac zeby w miare jezdzil...
Moje Autko to Bmw 320 Benzyna 99r.


Prosze o jak najszybsza odpowiedz. z Góry dziekuje...
Maz-Bwo;)
Maz-Bwo
Nowicjusz
 
Posty: 1
  • 17 Paź 2007, 16:33

    A jak zachowuje się sonda lambda?Sprawdz układ dolotowy,czy nie jest gdzies przytkany.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    18 Paź 2007, 00:29

    Z tego wynika że w trybie awaryjnym gorący silnik lepiej pracuje.Sprobuj po zapaleniu silnika odłączyć czujnik położenia wałka rozrządu.POdłącz go pod diagnoskop powinno coś pokazać.
    andrzej_124
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1704

    31 Sty 2014, 21:33

    witam ja mam ten sam problem tyle że w 523i 98 rok mam cztery opcje które powodują wypadaniem zapłonów po pierwsze przepływomierz po 2 czujnik temperatury po trzecie czujnik połozenia wałka po 4 czujnik połozenia wału któreś z tych rzeczy moze byc popsute tyle ze nie wiem od czego zacząć kupic wszystko to z 700 wyjdzie zalezy jeszcze jakiej firmy powiem jeszcze ze gasnie mi nie raz jak wrzucę na luz pozdrawiam
    Łukasz1989
    Obserwowany
     
    Posty: 2
    Prawo jazdy: 08 02 2008
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: BMW E39
    Silnik: 523i 170KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    31 Sty 2014, 22:44

    A dlaczego obstawiasz te lementy? Wypadanie zapłonu może być spowodowane świecami, kablami, cewkami, wtryskiwaczami, czujnik położenia wału, nieszczelność kolektora ssącego. Zacząłbym od wymiany świec a potem od podmiany wtryskiwaczy. Tylko nie piszesz jaki bład ci poazuje i które cylindry mają tą przypadłość, oraz czy masz Pb i LPB i czy dzieje się to jednym z paliw czy na obu paliwach.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    01 Lut 2014, 00:14

    Świece wymieniłem na nowe cewki są w porządku bo podmieniałem na nowe i wraz to samo kabli nie ma tylko wiązka do cewek wyskakuje mi tak raz 1 3 5 raz 2 4 6 a nie raz tylko 1 6 sondy za katemi są dwie nowe czujniki wałka i wału są jeszcze orginalne wiec przez tyle lat mogł któryś sie popsuć patrzyłem kompem i zawsze te cewki wyskakują przekroczona wartosc dawki bank2 cos takiego i ostatnio czujnik połozenia wału raz ale skasowałem i niby nie wyskakiwał zaden zdaje mi się ze rano jak zapalam to te błedy wyskakują na zimnym silniku czytałem ze czujnik połozenia wału i czujnik temp trzeba najpierw zmienić i zobaczec czy bedzie poprawa nie chciałbym zeby mi walnął ten czujnik gdzies w połowie drogi bo juz nie zapalę raz wyskoczył więc cos mu dolega :/ podejrzewam ze błędy wyskakują na benzynie
    Łukasz1989
    Obserwowany
     
    Posty: 2
    Prawo jazdy: 08 02 2008
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: BMW E39
    Silnik: 523i 170KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998