BMW 5 za i przeciw...

14 Mar 2009, 20:49

Witam wszystkich. Jestem tu nowy na forum i mam takie pytanie...co sądzicie o kupnie BMW serii 5 (tak gdzieś z lat 90-95). Na co należy zwrócić szczególną uwagę przy zakupie. Jakie silniki polecacie. Zależy mi najbardziej na opinii na temat 525TDS. Bardzo zalezy mi na informacjach na temat tego modelu... z góry dzięki za wszelkie wypowiedzi/opinie/pomoc.


Pozdrawiam wszystich użytkowniów forum :D
..::MUSCLE CAR FAN::..
ToM3Q
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Zdjęcia: 1
Miejscowość: czeluść piekła

14 Mar 2009, 22:30

chodzi o model e34? jesli tak to mialem okazje pojeździc 2.0 benzyna i 2.5 diesel.ta 2.0 miala cos grzebane w silniku i moc byla podniesiona do 175KM.obydwie miały niezłego buta.a jeździełem rowniez 2.5 benzyna zajeżdżony egzemplarz, mul niesamowity.jesli auto jest niby bezwypadkowe to sprawdz to oczywiscie.i jesli upatrzysz jakis konkretny egzemplarz to najlepiej udaj sie z nim do mechanika.wylozysz 50 zł ale bedziesz miał jasnosc co do stanu rzeczywistego auta.mam wielki sentyment do BMW
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Miejscowość: Dolnyśląsk

14 Mar 2009, 22:55

Raczej E39.

1. Nawalały chłodnice
2. Jak chłodnice słabo chłodziły (mało szczelne), przegrzewały się silniki (słabo odporne na przegrzanie się).

Na naszych polskich drogach, wahacze mogą się często psuć.
Ani sensu, ani kadensu.
jeżyk
Nowicjusz
 
Posty: 14

14 Mar 2009, 23:00

pokaz mi czlowieku e39 z rocznika 1990 - 1995 to ci reke podam.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Miejscowość: Dolnyśląsk

14 Mar 2009, 23:02

E39 to z deka młodsze autka...
stasiowski121
 

14 Mar 2009, 23:02

Mój ojciec ma 525 TDS w kombi od 10 lat i tak naprawdę leje olej i jeździ a ma już ponad 200 tys przebiegu, ale dla tego silnika to niewiele. Jedyna wada to wysokie koszty ubezpieczenia no i żłopie jak smok. W mieście ok 15 litrów. W trasie do 10 można zejść, ale to różnie bywa. Czasem w zimę nie chce odpalić i trzeba go trochę pokręcić, ale tak to bez zarzutu. Duży komfortowy samochód, który można kupić za przyzwoite pieniądze.
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 343
Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak ustawić prawidłowo lusterka w samochodzie?
    Prawidłowe ustawienie lusterek ma istotny wpływ na bezpieczeństwo – od tego zależy, czy kierowca będzie mógł dokładnie obserwować sytuację na drodze. Ważne, aby w ustawieniu lusterek wykazywać się starannością ...
    Icona Vulcano – 2,8 sek., 950 KM
    Szalona propozycja włoskiej manufaktury z 2013 roku, stworzona z myślą o chińskim rynku to na razie wciąż bardziej motoryzacyjna ciekawostka, niż samochód drogowy. Nic dziwnego, producent przewidział budowę zaledwie ...

14 Mar 2009, 23:06

Miałem swojego czasu taką e34... Wspaniały samochód.
Była to 520i 150ps z 1992r. . Ja ją wtedy sprowadziłem z Niemiec w 93r. z przebiegiem chyba 104000km i po pięciu latach sprzedałem, licznik pokazywał wtedy 380000km i nic sie z nim nie działo. Do tej pory jeździ w moim mieście.
Volvo
Początkujący
 
Posty: 236
Miejscowość: Piekło

14 Mar 2009, 23:14

Pomyliłem się. ;)

W E34 silniki raczej zdecydowanie lepsze niż w następnej generacji. W ogóle E39 to jakiś niewypał w porównaniu z E34.

E34 - niezawodne auta, z resztą nie jednokrotnie nagradzane.
Ani sensu, ani kadensu.
jeżyk
Nowicjusz
 
Posty: 14

14 Mar 2009, 23:15

Volvo pamiętasz ile Ci ta benzynka paliła ? Bo jestem ciekaw czy dużo więcej od TDS.
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 343
Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

14 Mar 2009, 23:18

pewnie w 10 na trasie sie miescił przy dość ciezkiej nodze.miasto moglo dochodzic do 13 lekko.zgadlem ?? :P
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Miejscowość: Dolnyśląsk

14 Mar 2009, 23:27

Nie zbyt często jeździłem po mieście, ale tak ogólnie to nie przekraczała 10 litrów na 100km ( skrzynia manual)
Volvo
Początkujący
 
Posty: 236
Miejscowość: Piekło

15 Mar 2009, 00:02

I jeszcze jedna kwestia mianowicie...dostępnośc częśći...orjentuje sie ktoś w temacie jak tam z tym w BMW jest?? Bo jeśli chodzi o "beeemki" to jakimś znawcą tematu to nie jestem.
..::MUSCLE CAR FAN::..
ToM3Q
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Zdjęcia: 1
Miejscowość: czeluść piekła

15 Mar 2009, 00:03

o części sie nie martw.rynek jest zawalony dobrymi i dosc tanimi zamiennikami.jesli chodzi o oryginalne czesci to sa drogie.ale tak jak mowie jest duzo naprawde dobrych zamienników.
matttias1234
Zaawansowany
 
Posty: 711
Miejscowość: Dolnyśląsk

15 Mar 2009, 00:08

dobra to jeśli chodzi o części mogę spać spokojnie ale mam jeszcze jedno pytanie...jak się trzymają blachy w takim aucie?? Ogólnie chodzi mi o stan blach bo w starych niemcach róznie to bywa...audi blacharsko są bardzo dobre to samo mercki a np w oplach "rudy" bardzo lubi atakowac tylnie nadkola, drzwi...wiem bardzo dobrze po tym jak jezdziłem omegą B...nie wiem jak sprawa przedstawia sie w beeemkach.
..::MUSCLE CAR FAN::..
ToM3Q
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Zdjęcia: 1
Miejscowość: czeluść piekła

15 Mar 2009, 00:11

Jak pisałem ojciec ma 525TDS rocznik 1995 i zero rdzy.
Sebastianos
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 343
Miejscowość: Warszawa
Auto: Peugeot 508 SW
Silnik: 1.6 THP
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012