BMW 525 zapłon świruje (+ teraz kierunki)

08 Lip 2012, 10:57

Witam. Zacznę od tego iż od 2 tygodniu moja bmka łapała zapłon za 20 razem...musiałem wł/wył kilka razy i wtedy było dopiero ok...czasem tez tak bylo ze odpalilem i od razu gasl, do tego dochodzilo to, (ja z przycisku odpalam samochod engine start + mam ukryty przycisk zaplonu), że po wl zaplonu nie bylo kontrolek, reszta elektryki dzialala, ale nie moglem odpalic samochodu. dodam, ze jak nie bylo kontrolek, a byla elektryka to dioda alarmu ciagle sie palila. Wczoraj doszedł taki problem, ze po wyl. zaplonu nagle kierunek prawy sie pali, nie mozna go zgasic, a zamiast kierunku lewego mam awaryjne. 2 minuty później jak sie palil mi kierunek dodatkowo doszlo wlaczanie zaplonu kierunkiem w prawo...jak chcialem wylaczyc kierunek to razem z zaplonem. Sorry, za chaotyczne pisanie. Po odpaleniu samochodu jak chce opuscic szybe auto gasnie, kontrolek brak...tak samo w tunelu srodkowy jak walne to jest pods. przyciskow od szyb, walne nie ma...teraz czy to kostka stacyjki czy to spiecie/zwarcie w tunelu srodkowym? Proszę o odpowiedź.
GubiMase
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 04 01 1989
Auto: BMW 525

15 Lip 2012, 09:04

Nic nie piszesz,który to rocznik,jednak typowe problemy z elektryką w tych samochodach biorą się zazwyczaj, przez skorodowane złącze przewodu masowego.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Silnik 3UR-FE
    Pozostajemy w rodzinie silników UR. Największym przedstawicielem tej linii jest motor 3UR-FE. Wolnossąca jednostka ma aż 5,7 l pojemności, dysponuje mocą 386 KM i wytwarza 543 Nm. Tak duży silnik musi trafiać pod maskę ...