BMW 750i wybór instlacji LPG

23 Lut 2015, 21:33

Cześć, mam do was ogromną prośbę. Po pierwszę będę wdzięczny za brak komentarzy że gaz jest do kuchenek;) Auta używam do pracy, jeździ po całej Polsce więc chciałbym aby było jak najlepiej zoptymalizowane ekonomicznie i sądzę że LPG to dobry pomysł. Tylko potrzebowałbym waszej porady odnośnie instalacji do tak dużego motoru. Nie znam się na LPG więc każda pomoc się przyda, głównie jaka instalacja sprawdzi się w tym aucie najlepiej???
Lakser
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 03 2005
Auto: BMW E63 750i
Silnik: 4.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2006

24 Lut 2015, 19:39

Jak wiadomo do takiego auta koszt instalacji może być wysoki w porównaniu ze standardowymi silnikami 4 cyl , proponuje nie dać się nabierać na jakieś tanie wynalazki do takiego auta jak BMW z takim silnikiem, według mnie najlepiej założyć Wielopunktowy system wtrysku sekwencyjnego LANDIRENZO OMEGAS za wszystko odpowiada komputer , bardzo rozbudowany system który zapewnia dbałość silnika . Koszt instalacji w zależności od warsztatu w granicach 5-6 tyś . I przede wszystkim wybierać odpowiednich Gazowników najlepiej jakiś autoryzowany serwis .
Zefir
Początkujący

Prawo jazdy: 09 06 2008
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Skoda
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

27 Lut 2015, 12:03

Zdecydowanie potwierdzam. Na LPG oszczędza się przy tankowaniu a nie na montazu. Zwłaszcza do takiego auta. Też mam podobne więc wiem co mówię;) Najlepiej brać coś dobrej jakości czyli BRC, Landi Renzo albo Prins, wszystko kwestia budżetu i późniejszego serwisu, także to już zależy od Ciebie. Koszty z tego co się oritntuję to między 4500 a nawet 6-7 tyś za Prinsa.
Malanis
Nowicjusz

Auto: Audi A8 2004
Silnik: 4.2 V8
Rok produkcji: 2004

01 Mar 2015, 10:28