Bmw e34

10 Sie 2012, 11:32

Witam,

Pisze tutaj, poniewaz mam maly dylemat przy zakupie auta, jestem młodym kierowca bo mam 21 lat - poprzednio jeździłem fiatem stilo 1.6 w 3 drzwiach a ostatnio megane II 1.5 dci i przyszla kolej na kolejne auto. do wydania mam 8 tys zł. zacznę moze od tego, że mój znajomy mechanik samochodowy ma do sprzedania bardzo ładne bmw e34 520i z 94r. na gazie którym jeździł przez 6 lat z bogatym wyposażeniem (klima itp.) - auto jest na prawde w super stanie technicznym i z jednej strony chciałbym to bmw bo wiem, że je szanował, wszystko w tym aucie od razu naprawiał a z drugiej strony komu bym o tym nie powiedział spotykam się z krytyką typu "to zabytek", "kup sobie nowsze auto", "auto dla dresiarni" itp. wiem, że autem będę jeździł ja ale niechciałbym być w tym aucie krytykowany lub inaczej odbierany niż inni kierowcy. Moja dziewczyna również wyśmiała to auto. Za auto ceni 9 tys. w tych pieniądzach mógłbym mieć nowsze auto. Boje się też tego, że później miałbym problem ze sprzedaniem tego samochodu. Proszę was o rady.

Pozdrawiam.
kubek91
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2009
Auto: VW Golf 3

10 Sie 2012, 13:46

No może być problem,pamiętam jak u mnie w mieście gościu sprzedawał E34 własnie też w idealnym stanie,bodajże 94rok,zadbane wnętrze,lakier tak samo,na początku chciał za niego 8000zł ale nie było chętnych więc musiał schodzić z ceny aż wkońcu sprzedał za 5200zł..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Sie 2012, 14:06

A długo ją sprzedawał?
kubek91
Nowicjusz

Auto: VW Golf 3

10 Sie 2012, 14:09

No z 4-5miesięcy spokojnie.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol