15 Kwi 2017, 18:04
Oczywiście jak zwykle nie zgodzę się z większością przedmówców.
Samochód ma jedna wielką zaletę.
Jest absolutnie najtańszym w utrzymaniu BMW, ma długie opłaty to też ważne.
Najprostsze z możliwych i najtańsze zawieszenie w bmw oraz prosty 4 cylindrowy silnik co prawda nie wolny od wad. Z tego co pamiętam w początkowych rocznikach e36 compact masz jeszcze m40 z wycierającym się wałkiem rozrządu. Najprostsza metoda by sprawdzić stan głowicy to poprostu wkręcić samochód do czerwonego pola na obrotomierzu. Jeśli nie jest to możliwe to wałek, dźwigienki, popychacze itp do wymiany. Koszt 800-1000zł.
Butle LPG z papierami ważną na kilka lat kupisz za 200-300zł.
Moja rada, jeśli samochód jest w miarę sprawny i niezbyt zgnity to bierz, pomaluj progi, pojeździj przez sezon a jak uznasz, że nie warto w niego inwestować to sprzedaj zanim skończy się OC.