BMW E36 320i grzyt na pierwszym i drugim biegu sprzeglo drzy

12 Maj 2014, 00:10

witam kupilem bmw e36 320i bez gazu oczywiscie,problem jest nastepujacy pedal sprzegla
drzy wcisne delikatnie i przestaje.nie raz jest zgrzyt na pierwszym i drugim biegu chyba ze zapinam bieg delikanie na niskich obrotach na pozostalych biegach ok prosze o pomoc nie mam zbyt kasy zeby latac po mechanikach
bmwpower9
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 01 04 2012
Auto: bmw e36 320i
Silnik: 2.0 R6 vanos 150KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

12 Maj 2014, 11:26

Nie masz kasy i kupiłeś samochód klasy średniej premium, w dodatku z najmniej ekonomicznym silnikiem i bez LPG oraz z uszkodzonym sprzęgłem/skrzynią? :shock:

Łożysko oporowe, prawdopodobnie całe sprzęgło do wymiany. Ewentualnie uszkodzona skrzynia na skutek za małej ilości oleju lub oleju złej klasy. Może być jedno i drugie.

Sprzęgło + robocizna 700 - 900 pln, skrzynia z robocizną 500 - 600. Musisz podjechać do warsztatu gdzie Ci ktoś do zdiagnozuje, najlepiej do kogoś kto ogarnia BMW.

Mogę tylko się domyślać, że ten samochód kosztował tyle co stary fiat i to dopiero wierzchołek góry lodowej wydatków jakie Cię czekają...
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5044
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

12 Maj 2014, 15:05

jiGsaw napisał(a):Łożysko oporowe, prawdopodobnie całe sprzęgło do wymiany.

Jak już drży to na pewno całe sprzęgło - na 90% dwumasa do wymiany.
jiGsaw napisał(a):Ewentualnie uszkodzona skrzynia

Na bank - mam to samo w swojej BMW - synchronizatory padły - skrzynia do wymiany.

Mam taką samą BMW jak ty i sporo już przy niej robiłem i wiem co mówię.
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1427
Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Instalacje gazowe I generacji
    Jest to najstarszy i zarazem najprostszy typ instalacji LPG, z powodzeniem stosowany w samochodach z silnikami o zasilaniu gaźnikowym, nieposiadającymi katalizatora i sondy lambda. Instalacja gazowa I generacji pozbawiona ...