BMW E46 318i gaz holenderski

05 Sie 2019, 19:58

Witam, w dziedzinie LPG w samochodach jestem kompletnie zielony, więc proszę o wyrozumiałość :) W aucie BMW E46 145 km 2.0 2002 r. posiadam instalację gazową holenderska z którą mam następujący problem. Auto po jeździe na gazie gdy próbuję je uruchomić odpala dopiero za 3 razem. Z tego co się dowiedziałem jest uszkodzony reduktor od gazu przez który zalewane są wtryski. Moje pytanie brzmi: czy po wymianie membrany która już najprawdopodobniej sparciala zestawem naprawczym muszę wyregulować jakiś ten reduktor zakupionym programem? Czy dawka ustawiona poprzednio pod dobry reduktor będzie dobra pod nowy? Proszę o pomoc z góry dziękuję!
cywula
Obserwowany
 
Posty: 2

06 Sie 2019, 10:33

Próbowałeś sprawdzić czy jak gasisz na benzynie to odpala normalnie?
Nie wiem dokładnie jaki tam masz reduktor a z tego co mi wiadomo lepiej chyba wymienić cały reduktor na nowy jakiś naszej rodzimej firmy niż naprawiać ten z holenderskiej instalacji. Samemu tez tego nie zrobisz tu trzeba zadbać o bezpieczeństwo i odpowiednie regulacje oraz dobór odpowiedniego reduktora do mocy silnika.
Cichy77
Forumowicz VIP
 
Posty: 5225
Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

06 Sie 2019, 11:02

Tak, jak jeżdżę na benzynie lub kilka kilometrow przed zakończeniem jazdy wyłączę gaz to odpala normalnie.
Rozumiem, zależy mi na jakichś informacjach od kogoś kto już najlepiej to robił i wie, ponieważ do najbliższego mechanika który robi ten gaz mam ponad 200 km i wolałbym wiedzieć czy mogę to zrobić sam czy też nie, jest to reduktor Ag sgi i nie wiem czy można do holenderskeigo wkładać z polskiego ponieważ nie jest to gaz polsko holenderski.
cywula
Obserwowany
 
Posty: 2

06 Sie 2019, 19:29

Reduktor ma za zadanie utrzymać stabilne ciśnienie, także jeżeli jest do 4 generacji większość dostępnych na rynku będzie pasować oczywiście odpowiednio go dobierając do mocy silnika. Po wymianie membran jeżeli będziesz miał takie samo ciśnienie zadane jak wcześniej teoretycznie nie trzeba tego regulować, chociaż osobiście bym sprawdził skład mieszanki nie sztuką jest wypalić zawory w głowicy
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe wyścigowe Mitsubishi MiEV Evolution II na PPIHC
    Podczas 91. edycji słynnego wyścigu Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) nowe wyścigowe Mitsubishi MiEV Evolution II zajęły drugie i trzecie miejsce w kategorii pojazdów z napędem elektrycznym. Pojazdy poprowadzili ...