BMW E46 318i gaz holenderski

05 Sie 2019, 19:58

Witam, w dziedzinie LPG w samochodach jestem kompletnie zielony, więc proszę o wyrozumiałość :) W aucie BMW E46 145 km 2.0 2002 r. posiadam instalację gazową holenderska z którą mam następujący problem. Auto po jeździe na gazie gdy próbuję je uruchomić odpala dopiero za 3 razem. Z tego co się dowiedziałem jest uszkodzony reduktor od gazu przez który zalewane są wtryski. Moje pytanie brzmi: czy po wymianie membrany która już najprawdopodobniej sparciala zestawem naprawczym muszę wyregulować jakiś ten reduktor zakupionym programem? Czy dawka ustawiona poprzednio pod dobry reduktor będzie dobra pod nowy? Proszę o pomoc z góry dziękuję!
cywula
Obserwowany

06 Sie 2019, 10:33

Próbowałeś sprawdzić czy jak gasisz na benzynie to odpala normalnie?
Nie wiem dokładnie jaki tam masz reduktor a z tego co mi wiadomo lepiej chyba wymienić cały reduktor na nowy jakiś naszej rodzimej firmy niż naprawiać ten z holenderskiej instalacji. Samemu tez tego nie zrobisz tu trzeba zadbać o bezpieczeństwo i odpowiednie regulacje oraz dobór odpowiedniego reduktora do mocy silnika.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

06 Sie 2019, 11:02

Tak, jak jeżdżę na benzynie lub kilka kilometrow przed zakończeniem jazdy wyłączę gaz to odpala normalnie.
Rozumiem, zależy mi na jakichś informacjach od kogoś kto już najlepiej to robił i wie, ponieważ do najbliższego mechanika który robi ten gaz mam ponad 200 km i wolałbym wiedzieć czy mogę to zrobić sam czy też nie, jest to reduktor Ag sgi i nie wiem czy można do holenderskeigo wkładać z polskiego ponieważ nie jest to gaz polsko holenderski.
cywula
Obserwowany

06 Sie 2019, 19:29