REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
dzida napisał(a):BMW 2,0 R6. Na resztę szkoda kasy (BMW z małym silnikiem to nie BMW, a Alfa ma awaryjny silnik)
dzida napisał(a):W R4 w wersji 143KM wadliwe były napinacze rozrządu (klekotanie łańcucha na zimno).
fygfy napisał(a):zgadzam się z Tobą że mały silnik w BMW nie pasuje ale 2.0 r6 to porażka i nieporozumienie. Jedzie gorzej od 2.0 143PS (ten ma chyba nawet wyższy moment obrotowy) i pali tyle samo co 3.0 więc jak kupować r6 w BMW to od 2.5 w góre.
dzida napisał(a):ale 143KM były w droższych poliftach, a nie przedliftach jak 2,0R6. Napisałem też, że lepiej szukać przynajmniej 323i (podobne cenowo do 2,0R4 tylko starsze)
Jak robimy napinacz to wypadałoby zmienić cały rozrząd i się nie zamknie w 200zł Przynajmniej ja bym tak podszedł skrupulatnie do tej roboty
fygfy napisał(a):(Czy przy wymianie uszczelki pod pokrywa zaworową robimy od razu remont silnika?)